Nowy zwiastun Battlefield 6 potwierdza, że mapy na premierę będą ogromne. Poznaliśmy pełne wymagania sprzętowe gry
Twórcy Battlefielda 6 opublikowali nowy zwiastun gry, poświęcony funkcjom jej pecetowej wersji. Gracze szybko zwrócili uwagę, że zawiera on pożądane przez nich duże mapy. Poznaliśmy również pełne wymagania sprzętowe produkcji.

- „Battlefield 6 stworzony z myślą o najlepszym doświadczeniu na PC”
- Battlefield 6 ma działać świetnie bez DLSS i FSR
- Battlefield 6 – minimalne wymagania sprzętowe na PC (ustawienia grafiki „niskie”, 1080p / 30 fps)
- Battlefield 6 – zalecane wymagania sprzętowe na PC (ustawienia grafiki „niskie”, 1080p, 80 fps+ / ustawienia grafiki „wysokie”, 1440p, 60 fps)
- Battlefield 6 – „ultra” wymagania sprzętowe na PC (ustawienia grafiki „wysokie, 1440p / 144 fps / ustawienia grafiki „ultra”, 4K, 60 fps)
Electronic Arts opublikowało dziś nowy zwiastun Battlefielda 6, w całości poświęcony wersji dedykowanej komputerom osobistym. Choć skupia się on na warstwie technicznej produkcji, gracze błyskawicznie zauważyli, że prezentuje on duże mapy, których tak bardzo brakowało im podczas beta-testów.
Uwielbiam to bardzo dosłowne ujęcie siedzenia na szczycie góry i spoglądania na Firestorm, ewidentnie wstawione tam po to, by udowodnić, że mapa będzie ogromna i wcale nieokrojona – wypowiedział się fan o pseudonimie steelstring94, czym chyba trafił w sedno.
„Battlefield 6 stworzony z myślą o najlepszym doświadczeniu na PC”
Ponadto zwiastun informuje, że „Battlefield 6 został stworzony z myślą o najlepszym doświadczeniu na PC”. Oznacza to m.in. rozdzielczość 4K i nielimitowaną liczbę klatek na sekundę, wsparcie monitorów ultrawide, zabezpieczenie Javelin Anti-Cheat, ponad 600 opcji zmian ustawień gry, obsługę technologii Nvidia DLSS, Intel XeSS, AMD FSR. Co jednak ciekawe, te ostatnie nie mają być niezbędne, by czerpać pełnię przyjemności z grania w nowego BF-a.
Battlefield 6 ma działać świetnie bez DLSS i FSR
Chociaż technologie takie jak DLSS czy FSR wywołały prawdziwą rewolucję w świecie gamingu i pozwoliły fanom cieszyć się grami na mniej „wypasionym” sprzęcie, to mają one swoje wady; rozmyte cienie, artefakty i opóźnienia to tylko niektóre z nich. Mimo to owo rozwiązanie jest bardzo wygodne i wiele tytułów aktywnie z niego korzysta.
Twórcy Battlefielda 6 najwyraźniej jednak zamierzają częściowo odciąć się od tego trendu i obiecują, że szósta odsłona serii została opracowana tak, by nie wymuszać wykorzystania tego typu technologii.
Pragniemy, aby Battlefield 6 działał świetnie bez [DLSS], a jednocześnie dajemy graczom możliwość skorzystania z niego, jeśli będą chcieli. Uważam, że wszystkie nasze domyślne cele wydajnościowe podane są bez włączonego [upscalingu] – powiedział Christian Bruhl, reżyser techniczny „szóstki” serwisowi PC Gamer.
Ostatnia, lecz nie najmniej ważna rzecz – wreszcie poznaliśmy pełne wymagania sprzętowe Battlefielda 6. Zapoznacie się z nimi poniżej.
Battlefield 6 – minimalne wymagania sprzętowe na PC (ustawienia grafiki „niskie”, 1080p / 30 fps)
- System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
- Procesor: AMD Ryzen 5 2600 / Intel Core i5-8400
- Pamięć RAM: 16 GB (dual channel, 2133 MHz)
- Karta graficzna: AMD Radeon RX 5600 XT / Nvidia GeForce RTX 2060 / Intel Arc A380 (6 GB VRAM)
- Miejsce na dysku: 55 GB (HDD)
- DirectX: wersja 12
- Inne: włączone funkcje TPM 2.0 i Secure Boot, obsługiwane funkcje HVCI i VBS
Battlefield 6 – zalecane wymagania sprzętowe na PC (ustawienia grafiki „niskie”, 1080p, 80 fps+ / ustawienia grafiki „wysokie”, 1440p, 60 fps)
- System operacyjny: Windows 11 (64-bit)
- Procesor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7-10700
- Pamięć RAM: 16 GB (dual channel, 3200 MHz)
- Karta graficzna: AMD Radeon RX 6700 XT / Nvidia GeForce RTX 3060 Ti / Intel Arc B580 (8 GB VRAM)
- Miejsce na dysku: 90 GB (SSD)
- DirectX: wersja 12
- Inne: włączone funkcje TPM 2.0 i Secure Boot, obsługiwane funkcje HVCI i VBS
Battlefield 6 – „ultra” wymagania sprzętowe na PC (ustawienia grafiki „wysokie, 1440p / 144 fps / ustawienia grafiki „ultra”, 4K, 60 fps)
- System operacyjny: Windows 11 (64-bit)
- Procesor: AMD Ryzen 7 7800X3D / Intel Core i9-12900K
- Pamięć RAM: 32 GB (dual channel, 4800 MHz)
- Karta graficzna: AMD Radeon RX 7900 XTX / Nvidia GeForce RTX 4080 (16 GB VRAM)
- Miejsce na dysku: 90 GB (SSD)
- DirectX: wersja 12
- Inne: włączone funkcje TPM 2.0 i Secure Boot, obsługiwane funkcje HVCI i VBS

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- EA / Electronic Arts
- wymagania sprzętowe
- Battlefield (marka)
- strzelanki FPP (FPS)
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
GreedFire Pretorianin

Sam czekam na więcej informacji o portalu. Jeśli dojdzie edytor map jak zapowiadają to gracze sami zaczną robić swoje mapki tak czy siak. Nawet będzie de_dust2
final_bot Pretorianin
Ciekawe czemu w kontekście tych wymagań działało 40 fps na poboju na i5 10400F i RTX 3060. I na znacznie mocniejszych konfiguracjach również CPU świecił się na czerwono nawet z tymi fixami z netu.
Wujek Face S. Generał

Ostatnim Battlefieldem nad którym naprawdę spędziłem mnóstwo czasu to był Bad Company 2. Nad innymi pochylałem się w abonamentach na nie dłużej jak kilka godzin, to nie było to samo. Przy Becie BF6 poczułem choć część tej magii która była w BC2, i bardzo mocno walczę ze sobą by nie kupić BF6 na premierę. Czy padła jakaś informacja o tym że tryb Portal będzie miał zaimplementowane mapy i wyposażenie z BC2?
Krystian03 Chorąży
Nie wiedziałem że istnieje taka rozdzielczość jak 1480p i żeby były takie monitory.