Capcom zademonstrował nowy gameplay z RPG Dragon’s Dogma 2. Jednocześnie japońska firma oficjalnie ogłosiła datę premiery gry. Poznaliśmy również jej wymagania sprzętowe na PC.
Zgodnie z zapowiedzią firma Capcom zaprezentowała dziś gameplay z nadchodzącego trzecioosobowego RPG Dragon's Dogma II. Ponadto podczas 15-minutowego pokazu (patrz odnośnik poniżej) oficjalnie ogłoszono datę premiery gry, która kilka godzin wcześniej pojawiła się na karcie produkcji na Steamie. Tytuł ukaże się 22 marca 2024 roku na PC, PS5 i XSX/S. Na platformie firmy Valve, w PS Store i Xbox Store można składać preordery. Dostępne są dwie edycje – standardowa oraz Premium.
Przede wszystkim zaprezentowany materiał przybliża fabułę i zadania poboczne, a także pozwala rzucić okiem na walkę z potworami, która w dużej mierze przypomina tę z „jedynki”. Dzięki ulepszonej fizyce i ślicznej oprawie graficznej starcia są jednak jeszcze bardziej rzeczywiste i efektowne.
O zwycięstwie lub porażce zadecydują nie tylko nasze umiejętności czy wyposażenie, ale również elementy takie jak ukształtowanie terenu. Wzorem części pierwszej w Dragon's Dogma II możliwa będzie rozgrywka wieloosobowa. Inni Powstali i ich Pionki – potężne, tajemnicze istoty – zapewnią nam dodatkowe wsparcie w walce.
Warto dodać, że na karcie gry na Steamie pojawiły się wymagania sprzętowe pecetowej wersji Dragon’s Dogma II. Możecie zapoznać się z nimi poniżej – miejcie tylko na uwadze, iż nie podano rozmiaru gry. Co ciekawe, minimalna i zalecana konfiguracja są do siebie bardzo zbliżone, a ponadto żadna z nich nie pozwoli na zabawę w 60 klatkach na sekundę. Prawdopodobnie zostaną jeszcze zaktualizowane bliżej premiery.
GRYOnline
Gracze
Steam
21

Autor: Hubert Śledziewski
Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.