Teraz chyba nawet dezintegracja będzie Piekłonurkom niestraszna. Korzyści z nowych plecaków do teleportacji przerosły potencjalne straty.
Wygląda na to, że dodany wczoraj do Helldivers 2 LIFT-182 Warp Pack jednak stanie się ulubieńcem społeczności gry – i to pomimo niezbyt dużej stabilności. Sceptycy nowej technologii zaczęli się do niej chyba przekonywać po tym, jak odkryli, że plecaki te pozwalają plądrować bunkry z bronią (i przy okazji zdobywać więcej super kredytów) bez udziału towarzyszy broni. Wcześniej bowiem trzeba było otwierać ich drzwi we dwójkę.
To świetne i bardzo wyczekiwane rozwiązanie przede wszystkim dla tych graczy, którzy preferują samotną rozgrywkę. Możliwość teleportacji za zamknięte drzwi ma chyba także jeszcze jeden dodatkowy plus – we wnętrzu bunkrów najwidoczniej będzie można się też skutecznie ukryć przed wrogiem.
Jeśli wcześniej trafiło się do bunkrów przypadkowo, przez błędy w grze (clipowanie) – nie dało się ich splądrować.
Jest to w takim razie całkowicie zamierzone działanie, nowa funkcja tego plecaka.
Pozwala ci też opuścić prom po wejściu do środka, dzięki czemu możesz pomóc drużynie - i jestem prawie pewien, że gra liczy to jako ewakuację, nawet jeśli zginiesz.
- DominoRW
Fani docenili również opłacalność zestawu Warbondowego, w ramach którego zyskujemy dostęp do Warp Packa:
Pierwszy raz od premiery mam ochotę kupić super kredyty, zamiast je farmić. To naprawdę dobry warbond (mimo że bronie są do niczego).
Pamiętajmy jednak, że to działa w obie strony – jeśli dostaniemy się do bunkra w ten sposób, to chyba będziemy musieli się z niego także za pomocą teleportacji wydostać. To stwarza pewne zagrożenia dla tych fanów, którzy nie mają zbyt dużo cierpliwości. Zbyt częste teleportacje w krótkich odstępach czasu grożą bowiem dezintegracją naszych Piekłonurków. Korzystajmy zatem z głową.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Danuta Repelowicz
Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni.