No Man's Sky przeżywa drugą młodość po debiucie w Xbox Game Pass

No Man’s Sky od czasu premiery w usłudze Xbox Game Pass przeżywa gwałtowny wzrost popularności. Przy okazji omawiania nowości związanych z aktualizacją Desolation szef studia Hello Games zdradził, że po trafieniu do abonamentu baza graczy znacznie się powiększyła.

Agnieszka Adamus

No Mans Sky przeżywa drugą młodość po debiucie w Xbox Game Pass - ilustracja #1
No Man’s Sky po premierze w Xbox Game Pass ponownie zyskuje na popularności.

W czerwcu No Man’s Sky trafiło do abonamentu Xbox Game Pass na konsolach Xbox One i komputerach osobistych. Jak się okazuje, posunięcie to spowodowało znaczny wzrost popularności produkcji. Wczoraj na stronie Xbox Wire opublikowano wpis informujący o nowościach, które pojawiły się w grze wraz z aktualizacją Desolation. Znalazła się w nim informacja, że w miesiąc od premiery w usłudze baza graczy powiększyła się o milion nowych osób. Jest to dość duży sukces, zważywszy na fakt, że premiera No Man’s Sky w 2016 roku okazała się klapą. Tytuł nie oferował na start wielu funkcji, które twórcy obiecali zaimplementować. Mimo przeciwności studio Hello Games zdecydowało się nie porzucić projektu i systematycznie go rozbudowywać. Zaowocowało to serią aktualizacji, które dodały wiele nowej zawartości.

No Man's Sky

No Man's Sky

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 9 sierpnia 2016

Informacje o Grze
6.5

GRYOnline

5.8

Gracze

8.2

Steam

7.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

36

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-07-17
19:16

Marokso Konsul

Marokso

To chyba jego trzecia druga młodość.

Komentarz: Marokso
2020-07-17
19:33

frankie79 Junior

frankie79

Tak bardzo chciałbym lubić tą grę. Podoba mi się styl graficzny i muzyka ale odbijam się od gameplayu. To zbieranie i budowanie. Echh

Komentarz: frankie79
2020-07-17
21:41

SquerQ Pretorianin

SquerQ

Aż mam ochotę zrobić trzecie podejście, poprzednie dwa podejścia skończyły się łącznie po 12h ... hmmm

Komentarz: SquerQ
2020-07-18
05:39

wwad Generał

😍

Cieszy mnie to :) takich developerów jak od NMS trzeba w tych czasach więcej na premierę się nie wyrobili ale już ładnych parę lat rozwijają grę bez tworu zwanego DLC, nie kroją gry zniesmaczając zabawę i nie próbują wyskubywać mi z portfela po 40zł co miesiąc na DLC :P i co da się ? więc twierdzenie że twórcy gier potrzebują wydawać maste płatnych DLC by rozwijać dalej grę jest totalną bzdurą.

Komentarz: wwad
2020-07-20
06:11

Sajgoniarz Legionista

👍

To tłumaczy, czemu anomalia cały czas jest pełna, jak kupiłem NMS na święta Bożego Narodzenia 2 lata temu, to było parę osob na krzyż i trudno było właściwie kogoś spotkać, a teraz wlatując mijasz z 10 wylatujących statków.

Komentarz: Sajgoniarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl