Szykuje się kolejny duży patch do No Man’s Sky. Aktualizacja Visions mocno zwiększy różnorodność eksplorowanych planet, oferując nowe warunki pogodowe, surowce oraz zwierzęta.
![Aktualizacja opatrzona zostanie numerem 1.75. - No Man’s Sky - patch Visions urozmaici powierzchnie planet [Aktualizacja] - wiadomość - 2018-11-21](/Galeria/Html/Wiadomosci/12251250.jpg)
AKTUALIZACJA:
Studio Hello Games poinformowało, że aktualizacja Visions ukaże się 22 listopada tego roku, równocześnie na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4.
Od premiery No Man's Sky minęły już ponad dwa lata, a mimo to studio Hello Games ani myśli zaprzestać rozwoju tego projektu. W sieci pojawił się zwiastun nowej aktualizacji, zatytułowanej Visions, dzięki czemu poznaliśmy dalsze plany twórców.
Patch ma ukazać się jeszcze w tym roku i skoncentruje się na zwiększeniu różnorodności eksplorowanych planet. W galaktyce pojawią się nowe typy światów, a dotychczasowe zostaną wzbogacone o wiele dodatkowych elementów. Część z tych zmian będzie jedynie wizualna, jak np. pojawienie się tęcz czy dodatkowych typów traw. Inne mocno wpłyną na rozgrywkę, oferując bardziej nieprzyjazne warunki pogodowe i klimatyczne oraz niedostępne wcześniej surowce.
Poprawiona zostanie również jakość wizualna nieba, a w uniwersum gry częściej pojawiać się mają planety będące anomaliami. Gracze otrzymają możliwość prowadzenia wykopalisk archeologicznych, co pozwoli zdobyć obce artefakty oraz cenne kości wymarłych gatunków zwierząt. System craftingu wzbogaci się o nowe części, umożliwiające konstruowanie niedostępnych wcześniej przedmiotów, np. fajerwerków.
Na planetach pojawią się nowe, często bardzo dziwne formy życia (np. żywe głazy i mięsożerne rośliny) oraz proceduralnie generowane wraki kosmicznych frachtowców. Będziemy musieli radzić sobie z wadliwymi dronami obronnymi, a zabawę urozmaicą misje, w realizowaniu których będą uczestniczyć gracze z całego świata.
Przypomnijmy, że No Man’s Sky ukazało się w 2016 r. na PlayStation 4 i PC (użytkownicy Xboksa Ona swoją wersję dostali dopiero w tym roku). Gra była jednym z największych rozczarowań tamtego czasu, ale twórcy nie poddali się i kontynuowali prace. Ten rok okazał się przełomowy dla projektu. W lipcu ukazała się wielka aktualizacja 1.50, która została przyjęta tak ciepło, że przez pewien czas produkcja ponownie znalazła się wśród najpopularniejszych tytułów na pecetach i PS4. Z kolei pod koniec października otrzymaliśmy kolejny duży patch, który skupił się na eksploracji oceanów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
39

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.