Podczas targów E3 2016 firma Square Enix poinformowała, że NieR Automata, najnowszy projekt studia PlatinumGames, został przesunięty na 2017 rok. Początkowo ten tytuł ekskluzywny na PS4 miał się ukazać jeszcze w tym roku.
Podczas ubiegłych targów E3 firma Square Enix zapowiedziała NieR Automata, projekt japońskiego studia PlatinumGames, specjalizującego się w tworzeniu dynamicznych gier akcji ze świetnymi systemami walki bronią białą (np. obie części Bayonetty czy Metal Gear Rising: Revengeance). Wówczas zarówno wydawcy, jak i deweloperzy byli przekonani, że produkcja ukaże się jeszcze w tym roku. Podczas tegorocznej imprezy Square Enix potwierdziło jednak, że tytuł zaliczy kilkumiesięczne opóźnienie i zadebiutuje na początku 2017 roku, wyłącznie na PlayStation 4. Na otarcie łez dla wyczekujących premiery fanów zaprezentowano jednak krótki zwiastun z fragmentami rozgrywki, po którym wyraźnie widać, że PlatinumGames wcale nie zapomniało, jak robi się dobre gry akcji. Toczące się w błyskawicznym tempie starcia, ciekawa stylistyka oraz świetnie zaprojektowani bossowie – jeśli studio utrzyma ten sam poziom w finalnym produkcie, o jego jakość raczej nie ma się co obawiać.

Więcej:Nowości na Steam. Wielkie święto fanów strategii i „Grand Theft Cthulhu”
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Jakub Mirowski
Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.