Firma Ubisoft poinformowała, że tryb immersyjny do gry Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint nie zadebiutuje w zakładanym terminie. Moduł opracowywany w oparciu o sugestie fanów okazał się bowiem bardziej złożony, niż pierwotnie zakładano.
Niedługo po premierze gry Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint firma Ubisoft podzieliła się z graczami swoimi planami rozwoju tej produkcji, które obejmowały zarówno wzbogacenie jej o nową zawartość, jak i szeroko zakrojoną naprawę. W ramach tej ostatniej tytuł ma otrzymać przede wszystkim specjalny wariant rozgrywki, opisywany jako „bardziej radykalna oraz immersyjna wersja Ghost Recon: Breakpoint”. Dzisiaj francuski wydawca poinformował, że premiera modułu, który miał zadebiutować przed końcem lutego, została opóźniona.
Tryb immersyjny okazał się bowiem na tyle złożony, że jego implementacja stanowi dla autorów większe wyzwanie, niż początkowo zakładali. Twórcy przekonują jednak, że mimo to uda im się dopiąć wszystko na ostatni guzik tej wiosny, a kiedy tylko będą w stanie, podzielą się z nami konkretnym terminem jego debiutu. Obecnie zawartość opracowywana na jego potrzeby jest tajemnicą, jednak 5 marca mamy otrzymać pierwsze szczegóły na jej temat. Jak dotąd potwierdzono jedynie tyle, że całość zostanie oparta na wynikach ankiety społecznościowej i opiniach graczy skupionych wokół omawianej produkcji. Jako ciekawostkę należy dodać, że moduł już działa, gdyż twórcy wspominają również o jego intensywnych testach.

A skoro mowa o kontaktach ze społecznością – deweloperzy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że gracze chcieliby od nich większej przejrzystości, i przepraszają za to, iż dotychczas „nie byli w stanie komunikować się tak, jak by tego chcieli”. Niemniej, usprawiedliwiają się tym, że produkcja gry to proces, w którym występuje wiele zmiennych, co znacznie utrudnia kontakty z fanami, a zwłaszcza podawanie (czy wręcz przewidywanie) konkretnych dat.
Przypomnijmy, że gra Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint ukazała się 4 października. Tytuł dostępny na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xboksie One, który w Polsce otrzymał kinową lokalizację, spotkał się z niezbyt pochlebnym przyjęciem ze strony recenzentów. Produkcja poniosła także komercyjną klęskę, co było jednym z powodów, dla których firma Ubisoft postanowiła zrewidować swoją politykę wydawniczą.
Więcej:Wyszła w październiku i pobiła wszystkich. Strzelanka ARC Raiders numerem 1 w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
6

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.