Najciekawsze modyfikacje do Dragon Age: Początek
Najnowsze dzieło BioWare, kapitalny przedstawiciel gatunku RPG – Dragon Age: Origins, podobnie jak seria Neverwinter Nights jest bardzo przyjazna w kwestii modyfikowania zawartości przez graczy. Już w kilka dni po premierze w sieci zaczęły pojawiać się pierwsze, nieśmiałe próby na tym gruncie. Dzisiaj efekty tych eksperymentów są już w miarę ciekawe a serwis fileplanet.com zaprezentował dotychczas najciekawsze mody dla Dragon Age.
Grzegorz Bobrek
Najnowsze dzieło BioWare, kapitalny przedstawiciel gatunku RPG – Dragon Age: Origins, podobnie jak seria Neverwinter Nights jest bardzo przyjazna w kwestii modyfikowania zawartości przez graczy. Już w kilka dni po premierze w sieci zaczęły pojawiać się pierwsze, nieśmiałe próby na tym gruncie. Dzisiaj efekty tych eksperymentów są już w miarę ciekawe, a serwis fileplanet.com zaprezentował dotychczas najciekawsze mody dla Dragon Age:
- Inventory Expanded – jak łatwo się można domyślić, plik zwiększa pojemność plecaka – do 125 slotów. Koniec z zakupywaniem rozszerzeń do podstawowej wartości 70 slotów.
- Respec Mod umożliwia grzebanie w statystykach postaci, dzięki czemu możemy szlifować postać (poprawiać nietrafne decyzje) albo zwyczajnie oszukać system.
- No Follower Autolevel Mod sprawia, że w trakcie przyłączenia nowego towarzysza nie zostaje on automatycznie rozwinięty przez komputer. Gracz dzięki temu uzyskuje możliwość ręcznego rozdania punktów.
- Enchant Any Weapon Mod – zgodnie z nazwą, od tej pory również łuki i laski mogą otrzymać magiczne rozszerzenia.
- No Starting Abilities Mod blokuje automatyczne rozdanie atrybutów związanych z wyborem rasy i klasy postaci. Zamiast tego gracz otrzymuje dodatkowe punkty i całkowicie sam podejmuje decyzję o początkowych statystykach postaci.
- Gifts of Andraste Armor to pierwsza modyfikacja zawierająca nowe wyposażenie, w tym wypadku dla maga.
Ponadto, puryści mogą ściągnąć propozycje nowych twarzy, ponoć bardziej atrakcyjnych, dla Morrigan (faktycznie była dość… męska) oraz Leilani. Nie mogło również zabraknąć modyfikacji rozbierającej żeńskie postacie. Pełna lista znajduje się tutaj.

Więcej:„Widzisz krew, ale nie ma obrażeń”. Deweloperzy Battlefield 6 potwierdzają istnienie pocisków-duchów

Dragon Age: Początek
Dragon Age: Origins
Data wydania: 3 listopada 2009
GRYOnline
Gracze
Steam
- BioWare
- EA / Electronic Arts
- PC
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
ksiegarz Pretorianin

Pytanie: czy te mody będą działać z Polską BOX-ową wersją gry?
kalzar Pretorianin

Zwykłe popierdółki aż zanadto ułatwiające grę .
zanonimizowany552470 Konsul
Zalezy na jakim poziomie trudnosci grasz, na hardzie łatwe są tylko FPSy (oczywiscie pomijając pojedyncze jakies) i niektóre gry z innych gatunków.
Już sie przestraszyłem że ledwo po premierze a tu jakies skomplikowane modyfikacje. A tu takie drobne. Wyjasni mi ktos kto gra o co chodzi z :"No Follower Autolevel Mod" i "No Starting Abilities Mod". Wychodzi na to ze nie mozna samemu wybrac umiejetnosci.
wi3dzmin Generał
magik -> można, pierwszy mod dotyczy sytuacji gdy po raz pierwszy przyłączasz NPC do drużyny, wtedy jest automatycznie "podciągany" do twojego poziomu. Ale od tego momentu to ty go będzie awansował za każdym razem i decydował o jego umiejętnościach.
W drugim modzie chodzi tylko o statystyki od rasy postaci, cała reszta jest ręcznie.
zanonimizowany652707 Generał
jak narazie mało rozwiniete mody czekam na jakiś z pełną przygodom