Tides of Terraria to coś więcej niż tylko crossover gier Palworld i Terraria. Aktualizacja 0.6 wprowadziła ogromną liczbę nowości do popularnego survivalu.
Terraria i język polski zawitały do Palworld w wielkiej aktualizacji 0.6 „Zew Terrarii” („Tides of Terraria”).
O crossoverze z popularnym „indykiem” wiemy od zeszłego roku, przy czym przedsmak tego wydarzenia trafił do dzieła studia Pocketpair już w grudniu 2024 roku. Jednakże dopiero dziś do gry zawitało mnóstwo zawartości inspirowanej Terrarią – z nowym lochem z potworami i skarbami rodem z hitu studia Re-Logic na czele.
Nowości i zmiany wprowadzone w wersji 0.6 szczegółowo omówiono we wpisie, który znajdziecie na Steamie oraz w serwisie X. Oczywiście główną atrakcją jest zawartość prosto z Terrarii, w tym możliwość łapania i tresowania potworów z tej gry, 6 broni, 7 elementów pancerza oraz nowy boss rajdowy.
Część z tych nowości prezentuje nowy zwiastun gry, który możecie obejrzeć poniżej.
Jednakże to tylko skromna część nowinek przygotowanych przez zespół Pocketpair. Na PlayStation 5 Palworld otrzymało dedykowane serwery, a na wszystkich platformach gra wzbogaciła się m.in. o wędkarstwo (oraz powiązane z tym „pale” i system odzysku surowców „wodnych”), 3 nowe rodzaje wysp, systemy misji (w tym specjalnych od Zoe) oraz zaufania stworków (rosnącego wraz ze spędzaniem czasu z „palem”).
Co więcej, teraz również wrogie stronnictwa NPC mogą budować bazy w świecie gry. Same osady zostały przebudowane, by były większe i „żywsze”. Nie zabrakło także zwiększenia maksymalnego poziomu gracza (do 65.).
Opis zmian można wydłużyć także o tryb wyzwań dla jednego gracza na arenie i rozmaite poprawki balansu lub warstwy technicznej gry. Zachęcamy do sprawdzenia pełnego podsumowania aktualizacji, bo „Tides of Terraria” to o wiele więcej niż tylko crossover z innym niezależnym hitem.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
Więcej:Dune: Awakening od miesięcy nieustannie traci graczy. Teraz twórcy mierzą się z największym zarzutem
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).