Na targach CES ujawniono szereg nowych gier, które zmierzają na Androida, w tymD ead Trigger 2, Real Boxing, oraz ARMA Tactics.

Na konferencji poprzedzającej targi CES firma Nvidia ujawniła układ Tegra 4, który będzie napędzać następną generację urządzeń z Androidem na pokładzie. Do zademonstrowania jego mocy użyto krótkich dem z nadchodzących gier i były to w większości tytuły, o których nie mieliśmy dotąd pojęcia.
Wszystkie poniższe gry prawie na pewno zawitają również na urządzenia bez Tegra 4. Ich użytkownicy w najgorszym wypadku będą musieli po prostu poczekać trochę dłużej na swoje wersje.
Chyba najciekawszą pokazaną produkcją było Dead Trigger 2, czyli kontynuacja jednego z najlepszych mobilnych FPS-ów (polecamy przeczytanie naszej recenzji). Na razie niewiele wiadomo na temat części drugiej, poza tym, że ponownie przyjdzie nam zmierzyć się z hordami zombiaków. Po krótkim filmiku oczywiste jest, że znacznie ulepszono grafikę, do poziomu, którego nie powstydziłyby się współczesne konsole. Na więcej informacji zapewne przyjdzie nam poczekać do targów E3.

Kolejnym tytułem było Blood Sword: Sword of Ruin. Nie wiemy za duża na temat tego projektu. Wygląda jednak na zręcznościową grę walki, w stylu serii Devil May Cry czy God of War
Na Androida zmierza również wyprodukowane w Polsce Real Boxing. Gra ukazała się już na iOS, gdzie otrzymała dobre recenzje, a na CES dowiedzieliśmy się, że powstaje również wersja na na mobilny system Google.
Burn Zombie Burn to humorystyczna zręcznościówka, w której mordujemy hordy martwych trupów. Gra ukazała się już na pecety i konsole.
Kolejną grą z pecetów, która zawita na Androida będzie Rochard. To świetna platformówka z elementami logicznymi, w której kierujemy futurystycznym górnikiem korzystającym z pistoletu potrafiącego kontrolować grawitację.
Zapowiedziano również nową odsłonę serii ArmA. W przeciwieństwie do pecetowych wersji, które są strzelankami FPS, edycja mobilna będzie turową strategią w stylu Jagged Alliance. Pokierujemy czteroosobowym oddziałem specjalnym, a kampania ma być w dużym stopniu nieliniowa.

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.