Znajdujący się we wczesnym dostępie Mount & Blade II: Bannerlord wkrótce doczeka się automatycznego blokowania. Jest to funkcja, o którą prosiło wielu graczy.
Choć Mount & Blade II: Bannerlord posiada kilka nowości względem poprzednich części, to jednocześnie brakuje w nim kilku rozwiązań, które cieszyły się uznaniem wśród fanów jego starszych braci. Mowa tu między innymi o opcji automatycznego blokowania ciosów przeciwników za pomocą tarczy bądź miecza. Na jej absencję część graczy narzeka już do ubiegłego poniedziałku, czyli dnia premiery Bannerlorda w ramach wczesnego dostępu. Sporo z tych uwag dotarło do uszu ekipy ze studia TaleWorlds. Oto, co odpisali w odpowiedzi na maila, który wystosował jeden z fanów:
Cześć,
wyłączyliśmy tę funkcję, ale mieliśmy sporo zgłoszeń.
Więc planujemy dodać ją z powrotem. Ogłosimy to na naszym forum.
Pozdrowienia,
Zespół wsparcia TaleWorlds

Przypominamy, że Mount & Blade II: Bannerlord zostało oficjalnie zapowiedziane w 2012 roku. Po blisko ośmiu latach gracze w końcu mogą sprawdzić tytuł i większości z nich się on podoba, choć nie brakuje głosów krytyki związanych chociażby z liczbą błędów czy nieco rozczarowującą na ten moment zawartością. Jak jednak widać, studio TaleWorlds słucha głosu społeczności i należy mieć nadzieję, że uda mu się odpowiednio doszlifować swoje najnowsze dzieło do premiery pełnej wersji, która powinna nastąpić w przyszłym roku.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
27

Autor: Miłosz Szubert
Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.