Mortal Kombat Komplete na PC ukaże się w lipcu [news zakutalizowany]
Firma Warner Bros. Interactive Entertainment, wydawca gry Mortal Kombat, poinformowała, że PC-towa edycja uznanej bijatyki ukaże się w cyfrowej dystrybucji 3 lipca. 2 sierpnia tytuł doczeka się również pudełkowego wydania.
Kamil Zwijacz
Jedna z najlepszych bijatyk ostatnich lat – Mortal Kombat – ukaże się 3 lipca w sklepach cyfrowej dystrybucji, a 2 sierpnia gra zadebiutuje w pudełkowej wersji – poinformował wydawca produkcji, firma Warner Bros. Interactive Entertainment.
Dość szybko okazało się, że grę w naszym kraju wyda firma Cenega, która ustaliła detaliczną cenę sugerowaną na 74,99 zł. Tytuł można już zamawiać w sklepie Muve.pl.
Mortal Kombat Komplete Edition, zgodnie z tym, co sugeruje nazwa, to kompletne wydanie, zawierające wszystkie konsolowe dodatki DLC. Poza tym tytuł zaoferuje 15 klasycznych skórek postaci i trzy fatalities dla Scorpiona, Sub-Zero i Reptile, czyli dokładnie to samo, co identyczna edycja na PlayStation 3 i Xboksa 360. Za konwersję odpowiada studio High Voltage Software.
Gra Mortal Kombat ukazała się w kwietniu 2011 roku na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Tytuł z miejsca podbił serca recenzentów, uzyskując średnią z ocen wynoszącą 86 punktów (wersja na PS3). W maju 2012 roku gra trafiła na handhelda PlayStation Vita, a po ponad 2 latach oczekiwania, PC-towi fani w końcu otrzymają swoją edycję.

GRYOnline
Gracze
Steam
- Mortal Kombat (2011)
- Warner Bros. Games
- Mortal Kombat (marka)
- NetherRealm Studios
- PC
Komentarze czytelników
Andreyew Pretorianin

@Invader01
To tylko pokazuje, jak niektórzy wydawcy patrzą tylko i wyłącznie na kasę. W Mortal Kombat, jak w każdą bijatykę, najlepiej gra się na konsoli z padem, a mimo to gra w końcu trafia na PCty
Chłopie co ty w ogóle wygadujesz? Gry które powinno się grać na padzie? Każdy gra jak lubi, a W MK gracz grający na klawiaturze może bezproblemowo okopać gracza z padem - wystarczy poćwiczyć. Poza tym komercjalizacja w świecie gamingu?...ty chyba się z sufitu urwałeś. Gdyby nie komercjalizacja większość deweloperów by kładło kostki brukowe, bo by się gry nie sprzedawały. Dzięki komercjalizacji światek gier tak szybko się rozwija, a do tego poszerzają grono odbiorców o kolejną platformę czym zyskują w oczach graczy (PeCetowych bo fanboje będą kręcić nosem że się im zabiera co ich).
Z kolei jedne z ciekawszych gier, w które można by (jeśli nie powinno się) grać na PCcie, są wydawane ekskluzywnie na konsole. Komercja ponad wszystko.
Ok, ok...jakie gry?
inmix Pretorianin
Niech mi ten matoł powyżej napisze z czym ma problem jeśli chodzi o granie na PC z padem ? Bo ja od dobrych kilku lat gram we wszystko na padzie, komp schowany w półce na której stoi 40calowy FTV Phillipsa, bezprzewodowy pad z xklocka i gram wygodnie rozj*bany w fotelu. A jeśli jest potrzeba wyciągam bezprzewodową klawę i mysz i piszę sobie dokument w wordzie. Wy też tak potraficie, konsolowcy ?
Ogame_fan Legend

inmix - tak, potrafię.
Ja mam 52 calowy telewizor, siadam rozwalony w fotelu, odpalam Red Dead Redemption, jak chce napisać dokument to odpalam tablet albo Aliena m18x (na którym swopodnie można grać w większość gier), chce używać desktopa to wyciągam bezprzewodową klawę, chce pograć Gears of War 2 to odpalam Xboxa, chce grać Uncharted to odpalam PS3. Umiesz tak PC-towcu ? ;>
zanonimizowany916771 Senator
Szczerze ten mortal drętwy. Najlepsza odsłona w jaką grałem to MK II na sedze megadrive i MK Trilogy na psx, MK 4 na PC też dawała radę (szybkie walki). A ten twór to do niczego nie podobny. Postacie wyglądają maksymalnie z dupy, Reptile to już w ogóle porażka.
gram wygodnie rozj*bany w fotelu. A jeśli jest potrzeba wyciągam bezprzewodową klawę i mysz i piszę sobie dokument w wordzie.
Wątpie w to.
Elessar1984 Generał

Choć to Unreal Engine 3 to martwi mnie to kto jest odpowiedzialny za port. High Voltage Software ma na koncie praktycznie same crapy na konsole pokroju Star Wars na kinekta. Trzymam kciuki żeby była to najlepsza gra tego typu na PC i wielki powrót Mortal Kombat na tą platformę a nie żałosny port jak w przypadku MK Arcade Kollection z rozdzielczością 1024x1024 i niegrywalnym trybie online.