Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 19 marca 2015, 13:14

autor: Adrian Werner

Modern Combat 5: Blackout – gra przechodzi na model free-to-play

Wersja Modern Combat 5: Blackout na iOS otrzymała dużą aktualizację, która przestawia grę na model free-to-play oraz wprowadza sporo nowych elementów. Odsłony na Androida i Windows Phone otrzymają swoje patche już wkrótce.

Firma Gameloft wypuściła aktualizację Modern Combat 5: Blackout, która wprowadza sporo nowych elementów i długą listę zmian, z których najważniejszą jest przestawienie gry na model darmowy z mikropłatnościami.

Łatka dostępna jest już w wersji na iOS, a edycje patcha na Androida i Windows Phone mają pojawić się już wkrótce. Użytkownicy tych dwóch ostatnich systemów, którzy nie lubią modelu free-to-play, powinni się pospieszyć z zakupem. Posiadacze płatnej wersji otrzymają bowiem liczne bonusy, a przede wszystkim ominie ich konieczność męczenia się z systemem energii.

Łatka wprowadziła także sporo nowych elementów. Jednym z nich jest dodatkowa klasa wsparcia: żołnierze ci potrafią m.in. leczyć kompanów oraz zapewniać towarzyszom broni opcję odrodzenia się blisko oddziału. Ponadto lista uzbrojenia rozszerzyła się o dziesięć nowych zabawek.

Twórcy wprowadzili także wsparcie dla padów oraz dodatkowe opcje modyfikacji wyglądu postaci. Pojawił się także nowy tryb multiplayer, nazwany Zone Control, w którym drużyny próbują przejmować kontrolę nas określonymi strefami na mapie. Gdy im się to uda, zaczynają automatycznie gromadzić punkty, a mecz wygrywa grupa z najwyższym wynikiem. Ponadto autorzy wprowadzili ulepszenia kodu sieciowego i postawili więcej lokalnych serwerów w różnych częściach świata.

Musimy przyznać, że żal nam przejścia gry na model free-to-play. Mobilne FPS-y, zwłaszcza te stawiające na tryb multiplayer, rzadko kiedy trafiają do kategorii premium i Modern Combat 5: Blackout było praktycznie jedyną dobrą propozycją dla ludzi mających uczulenie na mikropłatności.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.