Dzięki CV jednego z deweloperów ze studia Rockstar Games dowiedzieliśmy się trochę na temat ulepszeń, jakie wprowadzono do silnika RAGE z myślą o Grand Theft Auto VI.
Profile, które deweloperzy zakładają i prowadzą w serwisie LinkedIn, często są doskonałym źródłem informacji o nadchodzących projektach. Najnowszym tego przykładem jest GTA 6.
Fani dokopali się do profilu Ryana Woodsa. Pracuje on w studiu Rockstar Games od 2020 roku jako główny programista silnika RAGE, czyli autorskiej technologii zespołu, na której najnowszej wersji powstaje Grand Theft Auto VI.

Grand Theft Auto VI zmierza na konsole PlayStation 5, Xbox Series S i Xbox Series X. Premiera ma nastąpić jesienią 2025 roku. Praktycznie pewne jest, że gra zawita również na PC, ale dojdzie do tego (znacznie) później.
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.