Might & Magic: Heroes VII - poznaliśmy wymagania sprzętowe

Firma Ubisoft ujawniła dziś minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe gry Might & Magic: Heroes VII. Produkcja niemieckiego Limbic Entertainment trafi do graczy we wrześniu tego roku, wyłącznie na PC.

Jakub Mirowski

Ostatnie dni to prawdziwy wysyp informacji na temat Might & Magic: Heroes VII. Wczoraj firma Ubisoft zdradziła skład i cenę edycji kolekcjonerskiej oraz dodatkową zawartość dla osób zamawiających grę przed premierą, ujawniła także planowaną datę premiery. Teraz z kolei dowiedzieliśmy się, jakie będą minimalne oraz zalecane wymagania sprzętowe najnowszego dzieła Limbic Entertainment. Możecie zobaczyć je poniżej.

Przesiadka na Unreal Engine 3 sprawiła, że Heroes VII będzie bardziej wymagające także pod względem sprzętowym. - Might & Magic: Heroes VII - poznaliśmy wymagania sprzętowe - wiadomość - 2015-04-24
Przesiadka na Unreal Engine 3 sprawiła, że Heroes VII będzie bardziej wymagające także pod względem sprzętowym.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Core i5 660 3.3 GHz / Phenom II X4 955 3.2 GHz lub lepszy
  2. Pamięć RAM: 4 GB
  3. Karta grafiki: GeForce GTX460 / Radeon HD5850 lub lepsza
  4. System operacyjny: Windows 7/8/8.1 (wyłącznie 64-bit)

Zalecane wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Core i5 2400 3.1 GHz / FX-6100 3.3 GHz lub lepszy
  2. Pamięć RAM: 6 GB
  3. Karta grafiki: GeForce GTX670 / Radeon HD7870 lub lepsza
  4. System operacyjny: Windows 7/8/8.1 (wyłącznie 64-bit)
Miejmy nadzieję, że nowa odsłona cyklu będzie się wyróżniać na tle poprzedniczek nie tylko wizualnie. - Might & Magic: Heroes VII - poznaliśmy wymagania sprzętowe - wiadomość - 2015-04-24
Miejmy nadzieję, że nowa odsłona cyklu będzie się wyróżniać na tle poprzedniczek nie tylko wizualnie.

Siódma część kultowej serii turowych strategii Heroes of Might & Magic trafi do graczy we wrześniu tego roku, wyłącznie na PC. Za jej tworzenie odpowiada niemieckie studio Limbic Entertainment, które ma w swoim portfolio m.in. pracę nad dodatkami do szóstej odsłony cyklu. Jak zapowiadają deweloperzy, w „siódemce” przywrócą kilka elementów, których pozbyła się poprzedniczka (m.in. ekrany miast czy siedem dostępnych surowców), zaś pozostałe aspekty, takie jak bardziej taktyczna walka, zostaną usprawnione. Ponadto Might & Magic: Heroes VII zaoferuje wyraźny postęp w oprawie graficznej, używając silnika Unreal Engine 3.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Might & Magic: Heroes VII
  2. Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII – stara szkoła kontra nowoczesność
  3. Might & Magic: Heroes VII – kompendium wiedzy
Might & Magic: Heroes VII

Might & Magic: Heroes VII

PC
po premierze

Data wydania: 29 września 2015

Informacje o Grze
7.1

GRYOnline

7.1

Gracze

5.4

Steam

6.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

2

Jakub Mirowski

Autor: Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-04-24
16:54

Rvn10 Generał

DeadPL - No chyba przesadzasz z tym Windowsem :) 4gb spokojnie wystarczy.

Komentarz: Rvn10
2015-04-24
19:17

zanonimizowany307509 Legend

@Mutant z Krainy OZ -> A czego się dziwisz? System x64 od dawna stał się standardem. Jeśli masz Windows 32-bit (x84), to rozumiem Twojej frustracji. Ale cóż poradzić, takie życie. :/ Jakoś leci ten czas...

Komentarz: zanonimizowany307509
2015-04-25
07:29

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Rozumiem postęp i tak dalej, jednak czy 64 bity to taki standard? Myślę, że grupa pokrzywdzonych jak ja nie będzie jakąś mniejszością.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2015-04-25
09:42

zanonimizowany307509 Legend

😉

@Mutant z Krainy OZ -> Masz prawo do wyboru systemu i twoja wolność. :) Ale system x84 ma swoje ograniczenie na nowoczesne komputery i aplikacji, czego już zdążyłeś zauważyć.

Obecnie używam Win7 x64, ale nadal używam WinXP na emulatorze VMware dla starsze aplikacji (np. Brothers in Arms 1 czy FarCry 1 działają wyśmienicie na Ultra) i nie mam powodu do narzekanie.

P. S. Rozumiem, chodzi o płatna licencja za x64? A Win10 nadal budzi wątpliwości? Nie dziwię się.

Komentarz: zanonimizowany307509
2015-09-04
18:52

FanBoyFrytek Konsul

Strategia i takie wymagania omg brać przykład z Triumph Studio z ich Age of Wonders 3 !

Komentarz: FanBoyFrytek

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl