Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 sierpnia 2020, 14:20

Marvel's Avengers - szczegóły darmowych DLC i mikropłatności

Firma Square Enix opublikowała artykuł poświęcony popremierowym DLC do Marvel's Avengers. Nowi bohaterowie wraz z zawartością fabularną będą udostępniani za darmo, ale gracze otrzymają też opcję zakupu przepustki premium.

Marvels Avengers - szczegóły darmowych DLC i mikropłatności - ilustracja #1
Nowi bohaterowie w Marvel’s Avengers będą dostępni za darmo.
Najważniejsze informacje:
  • nowi superbohaterowie, regiony, misje i zawartość fabularna będą udostępniane za darmo;
  • za tysiąc kredytów (około 10 dolarów) będziemy mogli zakupić przepustkę premium, która da nam dostęp do dodatkowych wyzwań i nagród;
  • zdobycie wszystkich 40 poziomów nagród sprawi, że gra zwróci nam tysiąc kredytów wydanych na przepustkę premium;
  • oprócz tego wirtualną walutę będziemy mogli wydać u kupców oraz na rynku w grze. W obu przypadkach oferta będzie się zmieniać każdego dnia lub co tydzień.

Niedawne beta-testy Marvel’s Avengers dały nam dobre pojęcie na temat tego, jak będzie wyglądać superbohaterska produkcja studia Crystal Dynamics. Jednak pozostawała jedna paląca kwestia – płatności w grze i zawartość po premierze. Właśnie temu jest poświęcony obszerny artykuł firmy Square Enix. Wydawca omówił w nim m.in. Hero Challenge Cards, czyli pakiety zawartości z nowymi herosami. Każdy z nich wprowadzi jednego bohatera wraz z 40 poziomami wyzwań (darmowymi oraz płatnymi), za których ukończenie otrzymamy nagrody powiązane z daną postacią. Będą to rozmaite elementy kosmetyczne pokroju strojów, emotek i animacji wykańczających (tzw. finisherów), ale otrzymamy też zasoby oraz walutę w grze.

Fani personalizacji raczej nie będą narzekać.

Hero Challenge Cards przyniosą ze sobą także nowe misje, regiony oraz wątki i wszystko to wraz z nowymi bohaterami będzie dostępne całkowicie za darmo. Jednakże niektóre wyzwania (a zatem i nagrody) będą wymagały zakupu przepustki premium. Za tę zapłacimy tysiąc kredytów, co przy zakupie 500 kredytów za 5 dolarów daje 10 dolarów (około 37 złotych). Zaznaczamy, że wciąż nie wiemy, jak będą się przeliczać ceny kredytów (udostępnianych w pakietach po 500, 2 tysiące, 5 tys. oraz 10 tys.) w poszczególnych regionach, na przykład w Polsce. Wirtualną walutę będziemy też mogli wydać w sklepie gry lub u kupców powiązanych z fabułą, codziennie lub co tydzień oferujących inne wyposażenie dla superbohaterów.

Co ciekawe, jeśli ukończymy wszystkie wyzwania dla danego herosa, gra zwróci nam tysiąc kredytów wydane na Hero Challenge Card. Square Enix poinformowało też, że wszystkie nagrody dla sześciu postaci startowych będzie można odblokować za darmo od dnia premiery. Nie będzie również żadnych ograniczeń czasowych, jak ma to miejsce m.in. w przypadku przepustek bitewnych gier battle royale. Po zakupie Hero Challenge Card będziemy mogli poświęcić dowolną ilość czasu na odblokowanie dodatków (aczkolwiek niecierpliwi gracze otrzymają możliwość wykupienia szybszego awansu na kolejne poziomy nagród). Podkreślono także, że dodatkowa zawartość będzie miała charakter czysto kosmetyczny i nie wpłynie na rozgrywkę.

Wydawca nie omieszkał zaznaczyć, że łączna wartość zawartości do odblokowania w ramach każdego DLC będzie wynosić 12,5 tysiąca kredytów. Nim jednak skusimy się na zakup Hero Challenge Cards, będziemy musieli się przekonać, jak wypada podstawowa wersja Marvel’s Avengers. Gra ukaże się 4 września na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4, a później także na PlayStation 5 i Xboksie Series X. W międzyczasie gracze bawią się z produkcją studia Crystal Dynamics i technologią deepfake. Przypomnijmy też, że Crystal Dynamics przygotowało wielki patch na premierę, który będzie obowiązkowy do pobrania.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej