Hybryda gry RPG akcji science fiction i slashera pod tytułem AI Limit doczeka się dwóch dodatków. Pierwszy z nich, który skupi się na walce, ma ukazać się wkrótce.
AI Limit to wydana w marcu 2025 roku produkcja typu RPG akcji, z systemem walki rodem z japońskich slasherów. Tytuł, który może przywodzić na myśl połączenie Dark Souls i NieR, na Zachodzie przeszedł bez większego echa – jego anglojęzyczne recenzje na Steamie należą do zdecydowanej mniejszości. Niemniej ci, którzy mieli okazję się z nim zapoznać, ocenili go „bardzo pozytywnie”. Kując żelazo póki gorące, stojące za nim chińskie studio Sense Games zapowiedziało dwa DLC do tej produkcji.
Jak donosi serwis 3DJuegos, Eirene's Furnace of War, bo takim roboczym mianem ochrzczono pierwszy dodatek, ma zadebiutować „wkrótce”. Więcej informacji na jego temat dostarczył serwis 4Gamer (a jeden z użytkowników forum Reddit wypisał najważniejsze konkrety padające w artykule), który donosi, że omawiane rozszerzenie skoncentruje się na walce, wprowadzając nowy obszar z elementami generowanymi losowo, niespotykanych wcześniej wrogów oraz dwóch nowych bossów.
Ponadto autorzy pochylą się nad już znanymi „szefami”, którzy mogą otrzymać nowe wzorce ataków. Te ostatnie sprawdzimy w ramach swoistych walk rewanżowych (autor tłumaczenia przypuszcza, że to zapowiedź trybu boss rush, co wydaje się dobrym tropem). Dopełnieniem tego wszystkiego będą nowe umiejętności i zmiany w systemie rozwoju postaci.
Drugie DLC do AI Limit, które nie doczekało się jeszcze tytułu, ma natomiast rozszerzyć fabułę, wprowadzić nowe postacie oraz przynieść kolejne nieodwiedzone jeszcze przez nas lokacje.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
OpenCritic

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.