Jeden z graczy postanowił sprawdzić, w której grze – LoL-u czy w Dota 2 – da się unieruchomić przeciwnika na dłużej. Różnica czasu, jaką w efekcie testów otrzymał użytkownik, jest zaskakująca.
Miriam Moszczyńska
Batalia pomiędzy League of Legends a Dota 2 to temat rzeka. Jednak jest pewna mechanika, która jednogłośnie rozstrzyga ten spór – CC, czyli Crowd Control. W Docie 2 jeden stun może trwać nawet 60 sekund, jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli.
Gracz o pseudonimie TZAR_POTATO postanowił sprawdzić, ile maksymalnie może trwać efekt CC w obu grach. Do testu w LoL-u wybrał on legendarną pod względem „niekończących się” rootów Morganę, zaś w Docie Bane’a. Rezultat możecie zobaczyć poniżej.
Morganie udało się utrzymać kukłę w bezruchu około 11 sekund, zaś Bane był w stanie męczyć swojego przeciwnika przez niemalże minutę. Zatem następnym razem, gdy zostaniecie złapani w umiejętność Q czarodziejki, pomyślcie sobie, przez jakie męki musiał przejść obiekt testowy Bane’a.
Warto jednak zaznaczyć, że aby faktycznie doprowadzić do unieruchomienia wroga przez tak długi czas, trzeba się naprawdę postarać. W końcu w żadnej z tych dwóch gier nie mierzymy się 1v1, a zazwyczaj do pomocy mamy równiez drużynę.
Niemniej poza idealnymi warunkami do przeprowadzenia testu potrzebne były również przedmioty:
To tak na wypadek, gdybyście chcieli uprzykrzyć swoim przeciwnikom życie – czy to podczas meczu Doty 2 czy LoL-a. Oczywiście postaci z potencjałem na tzw. perma stuna jest jeszcze więcej, a patrząc na mnożące się pod filmem propozycje, możemy mieć nadzieję na to, że TZAR_POTATO ponownie uraczy nas jakimś testem.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
16