LinkedIn ma pracować nad grami, niecodzienny pomysł na rozwój serwisu
Mini gry łamigłówkowe pojawią się na LinkedIn. Mają pomóc w klasyfikacji firm.

LinkedIn, czyli jeden z najbardziej popularnych międzynarodowych serwisów społecznościowych na świecie, który specjalizuje się w kontaktach zawodowo-biznesowych. Omawiany serwis powstał w celu ułatwienia znalezienia pracy na linii pracownik i pracodawca. Ostatnio platforma postanowiła nieco zmienić swoją ofertę dostępnych możliwości i tak na LinkedIn przyjdzie nam uświadczyć trochę gier.
LinkedIn opracowuje gry dla aplikacji?
Według ostatnich doniesień, cały pomysł mini gierek ma na celu organizowanie wyników graczy według miejsc pracy, a firmy są klasyfikowane na podstawie tych wyników. Omawiane gry mają być łamigłówkami i nawet znamy ich nazwy, a są to kolejno: „Queens”, „Inference” i „Crossclimb”. Przytoczone „produkcje” raczej nie podbiją świata graczy, więc platforma nie musi się obawiać najazdu żądnych rozrywki użytkowników.
Na platformie X zostały opublikowane zrzuty ekranu przedstawiające omawiane dzisiaj gry. Choć za wiele z tego posta się nie dowiemy, to faktycznie można stwierdzić, że pracę nad projektem trwają. Sam postujący, czyli użytkownik Nima Owji, uważa pomysł za dobry i zabawny. Można się zgodzić, że projekt platformy na takie mini gierki wydaje się być dość interesujący, choć dla niektórych użytkowników może być niepotrzebnym dodatkiem.
LinkedIn obecnie może się pochwalić bazą 740 milinów użytkowników z 200 krajów na podstawie danych z 2021 roku. W czerwcu 2016 roku serwis został przejęty przez Microsoft za blisko 26,2 miliarda dolarów. Obecnie portal może pochwalić się dobrymi opiniami i popularnością. Zmiany w postaci dodania omawianych gier wydają się być ciekawym posunięciem ze strony LinkedIn, lecz na efekt tych działań będzie trzeba zaczekać do opublikowania projektu.
Więcej:Google dostało dodatkowy tydzień na realizację wyroku po przegranej z Epic Games