Pecetowe wersje gier Godus i Godus Wars, czyli jednych z największych porażek w karierze Petera Molyneuxa, zostały wycofane ze sprzedaży.
Smutna saga Godusa, czyli nieudanego duchowego spadkobiercy serii Populous, dobiega końca.
Przypomnijmy, że Godus zaprojektował Peter Molyneux, czyli ojciec serii Populous. Gra zadebiutowała w 2013 roku we wczesnym dostępie – z którego nigdy nie wyszła – i okazała się wielkim rozczarowaniem. Skalę porażki najlepiej oddaje fakt, że na Steamie raptem 27% wszystkich recenzji chwali ten tytuł, co serwis kategoryzuje jako „w większości negatywny” odbiór produkcji. Jeszcze gorszy wynik, bo tylko 14% pozytywnych recenzji, ma Godus Wars. Ta wydana w 2016 roku produkcja też nie opuściła wczesnego dostępu.
Usunięcie tych gier z dystrybucji raczej nie wywoła żalu u graczy, bo w obie nie gra już prawie nikt. W chwili pisania tej wiadomości w Godus na Steamie bawi się raptem 7 osób równocześnie, a w przypadku Godus Wars jest to tylko jeden gracz.
Gracze
Steam
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.