Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 grudnia 2011, 01:56

autor: Olek

Kompani dla Żołnierza

Na galaktycznych polach bitew pojedyncze jednostki są bez szans. Powodzenie w misjach wojskowych wymaga wsparcia ze strony zgranego i doświadczonego w bojach oddziału. Wyborowy strzelec, utalentowany medyk, spec od materiałów wybuchowych – na kogo jeszcze może liczyć Żołnierz?

Kompani dla Żołnierza - ilustracja #1

Aric Jorgan

Aric Jorgan
  • Rasa: Catharańczyk
  • Płeć: mężczyzna
  • Lokacja: Ord Mantell
  • Styl walki: ranged DPS
  • Pancerz: ciężki
  • Podstawowa cecha: Aim (Celność)
  • Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
  • Podstawowa broń: działko blasterowe
  • Dodatkowa broń: generator
  • Umiejętności i wyposażenie: Concussion Round
  • Bonus do umiejętności załogi: +10 Armstech Efficiency, +2 Diplomacy Critical
  • Preferowane nagrody: broń, wyposażenie wojskowe, zaloty
  • Uwagi: możliwy romans postaci
Kompani dla Żołnierza - ilustracja #2

Urodzony przywódca. Aric Jorgan jest jednym z najzdolniejszych oficerów polowych Republiki. Wstąpił do armii w młodym wieku i szybko zasłynął jako utalentowany strzelec. Nienaganny przebieg służby szybko zapewnił mu miejsce w składzie najlepszego oddziału snajperskiego, gdzie z sukcesem przeprowadził ponad tuzin skomplikowanych misji.

Od czasu przeniesienia do Fort Garnik, Jorgan zyskał opinię twardego i wymagającego zwierzchnika. Tylko nieliczni spośród jego podwładnych dostrzegają, że pod gburowatą postawą dowódcy kryje się troska o dobro żołnierzy. Chociaż podkomendni nie lubią posępnego usposobienia Catharańczyka, prawie zawsze darzą go szacunkiem.

  1. Lubi: skuteczność, obowiązkowość, wojsko Republiki, uczciwość.
  2. Nie lubi: niepowodzenia, wymówek, bezdusznej ofiary.

Tanno Vik

Tanno Vik
  • Rasa: Weequay
  • Płeć: mężczyzna
  • Lokacja: Balmorra
  • Styl walki: melee tank
  • Pancerz: ciężki
  • Podstawowa cecha: Aim (Celność)
  • Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
  • Podstawowa broń: wibromiecz, karabin
  • Dodatkowa broń: generator tarczy
  • Umiejętności i wyposażenie: Suppression, granaty
  • Bonus do umiejętności załogi: +5 Critical Armormech,+1 Critical Underworld Trading
  • Ulubione nagrody: broń, wyposażenie wojskowe, technologia, dobra czarnorynkowe
Kompani dla Żołnierza - ilustracja #3

Jeden z najbardziej utalentowanych specjalistów od materiałów wybuchowych, jaki kiedykolwiek służył w armii Republiki. Tanno Vik jest czarujący, wysoce wykwalifikowany i... całkowicie amoralny. Urodzony na pogrążonych w bezprawiu ulicach Nar Shaddaa, od dziecka przyzwyczajony był do stawiania własnych interesów na pierwszym miejscu. Także zaciąg do armii był tylko wygodnym sposobem ucieczki przed zemstą przestępczego kompana. Kiedy jednak dostał w swoje ręce najbardziej zaawansowaną broń i materiały wybuchowe, z miejsca stał się od nich uzależniony.

W trakcie szkolenia Vik zaimponował instruktorom niespotykaną umiejętnością szybkiego dostrzegania słabości konstrukcyjnych we wszystkim – od budynków po pojazdy. Gwarantuje to, że umieszczone przez niego materiały wybuchowe zawsze powodują maksimum zniszczeń. Vik rozważał nawet wstąpienie do sił specjalnych, ale uniemożliwiły to jego wojownicze nastawienie i brak szacunku dla władzy zwierzchniej.

  1. Lubi: okrucieństwo, nieuczciwe zachowanie, szydzenie z władzy i wszystkich wokół, wysadzanie rzeczy w powietrze.
  2. Nie lubi: życzliwości i ofiarności.

M1-4X

M1-4X
  • Rodzaj: droid szturmowy
  • Lokacja: Nar Shaddaa
  • Styl walki: ranged DPS
  • Pancerz: ciężki
  • Podstawowa cecha: Aim (Celność)
  • Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
  • Podstawowa broń: karabin blasterowy lub pistolet blasterowy
  • Dodatkowa broń: generator tarczy
  • Umiejętności i wyposażenie: miotacz ognia
  • Bonus do umiejętności załogi: +5 Cybertech, +5 Critical Scavenging
  • Preferowane nagrody: technologia, pamiątki republikańskie
Kompani dla Żołnierza - ilustracja #4

M1-4X jest zaawansowanym droidem bojowym, zaprojektowanym i zbudowanym specjalnie do służby w oddziale Havoc. Inżynierowie zaprogramowali go tak, by był doskonałym żołnierzem: całkowicie lojalnym, żarliwie patriotycznym i chętnym ponieść wszelkie ryzyko, by zniszczyć wrogów Republiki.

Poszycie pancerza M1-4X, systemy uzbrojenia i moc obliczeniowa daleko wykraczają poza standardy wojskowych droidów. W dużej mierze jest on wynikiem zastosowania niezwykłego rdzenia energetycznego. Został skonstruowany przez nieznaną organizację, a następnie przejęty w trakcie tajnej operacji. Jego możliwości znacznie przekraczają rozwiązania stosowane w konwencjonalnych modelach.

  1. Lubi: niszczenie wrogów Republiki, pro-republikańskie przekazy, odwagę.
  2. Nie lubi: wszystkiego, co jest sprzeczne z celami Republiki.

Elara Dorne

Elara Dorne
  • Rasa: człowiek
  • Płeć: kobieta
  • Lokacja: Taris
  • Styl walki: ranged healer
  • Pancerz: ciężki
  • Podstawowa cecha: Aim (Celność)
  • Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
  • Podstawowa broń: pistolet blasterowy
  • Dodatkowa broń: generator
  • Umiejętności i wyposażenie: zestaw medyczny
  • Bonus do umiejętności załogi: +10 Biochem Efficiency, +10 Bioanalysis Efficiency
  • Preferowane nagrody: wyposażenie wojskowe, zaloty, trofea
  • Uwagi: możliwy romans postaci
Kompani dla Żołnierza - ilustracja #5

Wysoce utalentowana medyk polowa. Elara Dorne urodziła się jako poddana Imperium i przez dwa lata była żołnierzem w imperialnej armii, zanim przeszła na stronę Republiki. Od tego czasu służy z uznaniem jako dowódca oddziału poszukiwawczo-ratunkowego, zdobywając wiele wyróżnień za pomoc udzielaną rannym pod ostrzałem wroga. Jej akta są bez zarzutu.

Tym, czego nie można udokumentować, jest tło postępowania Dorne. Ścisłe przestrzeganie reguł w połączeniu ze sztywną, bezkompromisową osobowością skutkują brakiem popularności wśród towarzyszy broni. Po prawdzie Elara postrzegana jest jako osoba zimna i aspołeczna, co stanowi efekt uboczny jej zaangażowania w urzeczywistnianie prawa i ideałów Republiki.

  1. Lubi: zasady, przyzwoitość, bezinteresowność.
  2. Nie lubi: niepotrzebnej przemocy i korupcji.

Yuun

Yuun
  • Rasa: Gand
  • Płeć: mężczyzna
  • Lokacja: Hoth
  • Styl walki: melee DPS
  • Pancerz: średni
  • Podstawowa cecha: Aim (Celność)
  • Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
  • Podstawowa broń: elektrolaska
  • Dodatkowa broń: generator
  • Bonus do umiejętności załogi: +10 Research, +10 Slicing
  • Preferowane nagrody: technologia, artefakty kulturowe, trofea
Kompani dla Żołnierza - ilustracja #6

Nawet w tak różnorodnej organizacji jak armia Republiki, Yuun wyróżnia się już na pierwszy rzut oka. Przedstawiciel rasy Gand, zamieszkującej planetę o tej samej nazwie, Yuun jest Findsmanem, rodzajem szamańskiego tropiciela, cieszącego się dużym autorytetem wśród swego ludu. Wykorzystuje swe niezwykłe umiejętności operowania Mocą do wszelkiego rodzaju zadań technicznych, odnosząc sukcesy nieporównywalne z jakimkolwiek innym wojskowym technikiem.

Niezwykle skuteczne metody Yuuna rzadko spotykają się ze zrozumieniem lub akceptacją ze strony innych żołnierzy. Jednak pomimo jego dziwactw, umiejętności walki i spokojne podejście do każdego wyzwania z reguły wzbudzają szacunek wśród mężczyzn i kobiet, z którymi służy.

  1. Lubi: tajemnice, szacunek dla niezwykłych ludzi i przekonań, cierpliwość, opanowanie.
  2. Nie lubi: niepotrzebnej przemocy, chaosu, chamstwa, lekkomyślności i samochwalstwa.