Warhorse Studios pochwaliło się danymi sprzedażowymi obu odsłon Kingdom Come: Deliverance. Przy okazji opublikowano garść statystyk dotyczących drugiej części serii.
Kingdom Come: Deliverance 2 potrzebowało nieco mniej niż dwóch tygodni, aby trafić do rąk 2 milionów graczy. Teraz, trzy miesiące po premierze, Warhorse Studios pochwaliło się osiągnięciem kolejnego kamienia milowego, przy okazji dzieląc się ciekawymi statystykami.
Studio przekazało w serwisie X, że druga odsłona serii sprzedała się łącznie w 3 milionach egzemplarzy. To bardzo dobry wynik, który z pewnością napawa twórców dumą. Na tę chwilę jednak daleko mu do pierwszej części, która znalazła aż 10 milionów nabywców. Nie ma w tym jednak nic dziwnego, biorąc pod uwagę fakt, na ilu wyprzedażach znalazła się od dnia premiery.
Wyniku nie omieszkał skomentować PR Manager Warhorse Studios, Sir Tobi. Zwrócił on uwagę na to, jak długą drogę przebyła seria, której pierwsza odsłona ufundowana została przez graczy.
Kto by o tym pomyślał, kiedy KCD trafiło na Kickstartera w 2014 roku. Niewiarygodne, nie do uwierzenia. Jesteście niesamowici!!!
Korzystając z okazji osiągnięcia tak imponującego wyniku, twórcy opublikowali kilka infografik ze statystykami dotyczącymi Kingdom Come: Deliverance 2. Dowiedzieliśmy się np., że od dnia premiery gracze zabili łącznie ponad 489 milionów ludzi. Najpopularniejszymi narzędziami zbrodni były kolejno: długi miecz, miecz i sztylet.
Henryk jest gorszy niż czarna śmierć, jeśli chodzi o zabijanie.
Kingdom Come: Deliverance 2 zadebiutowało 4 lutego 2025 roku na PC oraz konsolach PS5 i XSX/S. W połowie lub pod koniec maja, gra otrzyma pierwszy dodatek fabularny wraz z aktualizacją 1.3.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
7

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).