Kilkanaście nowych screenów z gry World of Warships

W sieci pojawiły się nowe screeny z World of Warships - nadchodzącej gry MMO autorstwa studia Wargaming. Produkcja zadebiutuje najwcześniej w 2013 roku i będzie działać w oparciu o model finansowy free to play.

Marcin Skierski

Studio Wargaming wypuściło kilkanaście screenów z nadchodzącej gry World of Warships. Od czasu sierpniowych targów gamescom w Kolonii nie słyszeliśmy niczego nowego na temat tego tytułu.

World of Warships - screen #1

WORLD OF WARSHIPS:
  • Deweloper: Wargaming
  • Platforma docelowa: PC
  • Orientacyjny termin premiery – 2013 rok
  • Model finansowy: free to play

Obrazki pozwalają ocenić oprawę graficzną gry i nie odbiegają zbyt mocno od tego, co mogliśmy zaobserwować na dotychczas publikowanych materiałach. Całość prezentuje się zatem dobrze i może się podobać – wciąż nie znamy jednak wymagań sprzętowych World of Warships. W tej wiadomości możecie obejrzeć pięć wybranych screenów, a po pełen zestaw odsyłamy do naszej galerii.

World of Warships to kolejna darmowa gra MMO od studia Wargaming, po World of Tanks oraz nadciągającym World of Warplanes. Deweloper pozwoli graczom przejąć dowodzenie nad statkami wojennymi w przyszłym roku. Twórcy przygotowali kilkanaście modeli wzorowanych na prawdziwych, XX-wiecznych okrętach – wliczając w to nie tylko ich zewnętrzny wygląd, ale także wszelkie statystyki. Zabawa będzie nastawiona na sieciowe potyczki pomiędzy graczami w różnych trybach rozgrywki.

World of Warships - screen #2

World of Warships - screen #3

World of Warships - screen #4

World of Warships - screen #5

World of Warships

World of Warships

PC
po premierze

Data wydania: 17 września 2015

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

5.2

Gracze

7.4

Steam

7.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

listopad
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-02-26
15:44

Yoghurt Legend

Yoghurt

Póki co najtrudniej jest mi sobie wyobrazić implementację jednostek nawodnych do całości projektu. Czołgista to sie jeszcze zaczai w krzakach, by uniknąć graczy fruwających nad polem bitwy, ale nawet szybkie niszczyciele wyposażone w dość silne pelotki mają niewielkie szanse z nurkującym bombowcem (albo z tym fruwającym na 4km z dobrym instynktem bombardiera), przynajmniej w obecnych realiach rozgrywki z AI kierującym okrętami. Nie wyobrażam sobie, by dla balansu całości statki nagle zaczeły być hiper-zwrotne i dostaną po trzydzieści AA na burtę, by wyrównac walkę kapitanów z pilotami.

Komentarz: Yoghurt
2014-02-26
15:32

zanonimizowany979861 Junior

👍

super!!!!!!!!!!!!!

Komentarz: zanonimizowany979861
2012-11-30
21:58

col.Kurtz Pretorianin

Ale o okrętach podwodnych, ani jedni, ani drudzy nic nie wspominają. Co do WarThunder, to chciałbym zobaczyć czołgi, okręty też, ale czołgi szczególnie. Ciekawe jak to będzie wyglądało na tle WoT.

Komentarz: col.Kurtz
2012-11-30
15:06

CyberTron Senator

CyberTron

Nie ma nic przyjemniejszego niż salwa z prawej burty:).

Komentarz: CyberTron
2012-11-30
10:21

graf_0 Legend

graf_0

Statki mogą być fajne, bo są w sumie do czołgów podobne.

Są wyspy - przeszkody terenowe jak w czołgach,
Łatwo podzielić je na klasy w zależności od wielkości/siły ognia
Mogą pływać tył-przód czyli zachowują się podobnie jak czołgi.

W sumie konwersja jest nietrudna.

Komentarz: graf_0

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl