iPhone 16 z błędem powodującym restart. Problem trwa od premiery i nadal nie został naprawiony

Apple ostatnio nie ma zbyt dobrej passy. Sprzedaż najnowszych iPhonów nie idzie tak dobrze, jak zakładano, a teraz rozczarowani użytkownicy informują o problemach z wyłączającymi się telefonami.

futurebeat.pl

Klaudia Makoś

iPhone 16 z błędem powodującym restart. Problem trwa od premiery i nadal nie został naprawiony, źródło grafiki: Apple.
iPhone 16 z błędem powodującym restart. Problem trwa od premiery i nadal nie został naprawiony Źródło: Apple.

Radość niektórych świeżo upieczonych posiadaczy nowych iPhonów nie trwała zbyt długo po zakupie. W niektórych modelach pojawił się błąd powodujący losowe ponowne uruchomienia. Na różnych portalach społecznościowych pojawia się coraz więcej wpisów osób, które zostały dotknięte problemem.

Samorestartujące się telefony

Pierwsze doniesienia o tym problemie pojawiły się jeszcze we wrześniu, m.in. na Redditcie. Użytkownicy modeli iPhone 16 Pro i Pro Max zaczęli zgłaszać, że ich telefony nieprawidłowo reagują na dotyk, zacinają się, po czym restartują.

Firma Apple otrzymała sporo zgłoszeń odnośnie samoistnie wyłączających się smartfonów i wydawała zgłaszającym nowe urządzenia. Niestety one również restartowały się losowo. Częstotliwość ponownych uruchomień jest różna – niektórzy użytkownicy zmagają się z nim raz na jakiś czas, inni z kolei odnotowywali nawet kilkanaście dziennie.

Co jest przyczyną problemu?

Na chwilę obecną trudno określić, co powoduje problem. Póki co, najnowsze aktualizacje iOS 18.0.1 i iOS 18.1 nie naprawiają tego błędu, gdyż użytkownicy zmagają się z niechcianymi restartami nawet po zainstalowaniu najnowszego oprogramowania.

Pojawiły się głosy, że błąd jest związany z iCloud. Niektórzy posiadacze szesnastki z serii Pro i Pro Max twierdzą, że rozwiązali problem wykonując nową instalację bez kopii zapasowej z chmury. Klienci wciąż czekają na oficjalny komunikat ze strony producenta i to oczekiwanie może coraz bardziej niepokoić klientów urządzeń z jabłkiem w logo. Zgłoszenia wciąż napływają, a telefony wciąż się wyłączają.

Podobało się?

0

Klaudia Makoś

Autor: Klaudia Makoś

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej z Podkarpacia. Zafascynowana grami od dwóch dekad i anime od dekady, kociara od urodzenia. Lubi też poznawać zwyczaje różnych kultur i regionalizmy w języku polskim. Oprócz tego uczy się języka japońskiego, by móc lepiej poznać kulturę Japonii i oglądać anime bez napisów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
5
12
13
20
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum iOS

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl