Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 sierpnia 2018, 09:19

autor: Adrian Werner

Insurgency Sandstorm bez płatnych DLC

Studio New World Interactive poinformowało, że Insurgency: Sandstorm nie będzie rozwijane za pomocą płatnych DLC. Wszystkie nowe mapy, tryby i bronie udostępniane będą w ramach darmowych aktualizacji.

Za dodatkowe mapy, tryby i bronie nie będziemy musieli płacić. - Insurgency Sandstorm bez płatnych DLC - wiadomość - 2018-08-27
Za dodatkowe mapy, tryby i bronie nie będziemy musieli płacić.
INSURGENCY: SANDSTORM W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: New World Interactive
  2. Wydawca: Focus Home Interactive
  3. Gatunek: FPS
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery na PC: 18 września 2018 r.
  6. Data premiery na konsolach: 2019 r.

Już niecały miesiąc dzieli nas od premiery Insurgency: Sandstorm, czyli taktycznej sieciowej strzelanki studia New World Interactive. Osoby czekające na ten projekt zainteresować powinno ujawnienie przez autorów informacji na temat planowanego modelu rozwoju gry.

Twórcy poinformowali, że do Insurgency: Sandstorm nie będą wydawane płatne dodatki DLC. Zamiast tego wszystkie nowe mapy, tryby i bronie otrzymamy za pomocą darmowych aktualizacji. Autorzy wybrali taką strategię rozwoju, bo nie chcieli ryzykować dzielenia społeczności. Ma to sens, zwłaszcza że produkcja raczej nie ma szans na zdobycie popularności porównywalnej do gier z serii Battlefield czy Call of Duty. Dlatego najlepiej, aby wszyscy gracze mogli bez przeszkód bawić się wspólnie.

Ponadto w dniu premiery nie pojawią się żadne mikropłatności. W grze znajdzie się sklepik oferujący przedmioty czysto kosmetyczne, niezapewniające przewagi podczas sieciowych potyczek, ale służąca do ich zakupu wirtualna waluta zdobywana będzie wyłącznie przez rozgrywkę. Autorzy zastrzegają, że ten aspekt może ulec zmianie w jakiś czas po premierze. Jeśli jednak w przyszłości mikropłatności zostaną dodane, to obejmą one tylko obiekty kosmetyczne.

Przypomnijmy, że Insurgency: Sandstorm zadebiutuje na pecetach 18 września tego roku. Twórcy mają w planach również wydania na Xboksa One i PlayStation 4, ale te edycje ukażą się dopiero w pierwszej połowie 2019 r.

Na początku zeszłego tygodnia zakończyła się pierwsza zamknięta beta dla osób z pre-orderami, oferująca wszystkie tryby zabawy oraz trzy mapy. 30 sierpnia ruszy drugi etap testów, który potrwa do premiery pełnej wersji.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej