Gry na YouTube? Portal zaoferuje klientom nową usługę, ale tylko tym, którzy zapłacą

YouTube wymyśliło nowy pomysł na zachęcenie użytkowników do opłacania subskrypcji Premium. Jest nią nowa zakładka o nazwie Playables, zapewniająca dostęp do zręcznościowych gier.

futurebeat.pl

Marek Pluta

Gry na YouTube? Portal zaoferuje klientom nową usługę, ale tylko tym, którzy zapłacą, źródło grafiki: Unsplash | Szabo Viktor.
Gry na YouTube? Portal zaoferuje klientom nową usługę, ale tylko tym, którzy zapłacą Źródło: Unsplash | Szabo Viktor.

YouTube podąża śladem Netflixa i również zamierza zaproponować użytkownikom dostęp do bogatej oferty gier, którymi można bawić się w wolnej chwili. Osoby korzystające z subskrypcji Premium, uzyskały dostęp do nowej zakładki o nazwie Playables, gdzie znajdują się zręcznościówki, dostępne zarówno z poziomu strony internetowej, jak i firmowej aplikacji mobilnej.

YouTube podąża śladem Netflixa

Rozpoczęta niedawno przez YouTube wojna z adblockerami, ma na celu skłonić użytkowników do wykupienia subskrypcji Premium. Poza brakiem reklam, których i tak wciąż można bez trudu się pozbyć, nie oferuje jednak niczego co zachęcałoby do jej zakupu. Portal pragnie to zmienić, dlatego uruchomił właśnie zupełnie nową zakładkę o nazwie Playables, w której oferowane są przeróżne gry.

Zakładka dostępna jest wyłącznie dla subskrybentów Premium i w tym momencie znajduje się w niej 37 różnych tytułów, w tym m.in. Angry Birds Showdown. Aktualnie w ofercie dostępne są głównie zręcznościówki, choć jest także kilka gier logicznych.

Z zakładki można korzystać na komputerach osobistych, poprzez oficjalną stronę portalu lub na urządzeniach mobilnych, za pośrednictwem firmowej aplikacji. Najlepsze w tym jest to, że użytkownik nie musi niczego pobierać na swoje urządzenie, co z pewnością ucieszy posiadaczy smartfonów z ograniczonym pakietem mobilnego Internetu. Oferowane gry dostępne są bowiem bezpośrednio z poziomu przeglądarki lub aplikacji mobilnej.

Na razie Playables traktowane jest jako eksperyment, który ma ocenić zainteresowanie ze strony użytkowników, zaś o przyszłości pomysłu prawdopodobnie zadecyduje popularność nowej zakładki. YouTube informuje jedynie, że gry dostępne będą do 28 marca przyszłego roku. Jeżeli opłacacie subskrypcję Premium i chcielibyście przetestować nową zakładkę, to znajdziecie ją na tej stronie.

Podobało się?

0

Marek Pluta

Autor: Marek Pluta

Od lat związany z serwisami internetowymi zajmującymi się tematyką gier oraz nowoczesnych technologii. Przez wiele lat współpracował m.in. z portalami Onet i Wirtualna Polska, a także innymi serwisami oraz czasopismami, gdzie zajmował się m.in. pisaniem newsów i recenzowaniem popularnych gier, jak również testowaniem najnowszych akcesoriów komputerowych. Wolne chwile lubi spędzać na rowerze, zaś podczas złej pogody rozrywkę zapewnia mu dobra książka z gatunku sci-fi. Do jego ulubionych gatunków należą strzelanki oraz produkcje MMO.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Technologiczne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl