Dobiegający końca tydzień dla graczy mobilnych upłynął głównie pod znakiem premier takich tytułów jak The Longest Journey, Valiant Hearts: The Great War czy Godus. My natomiast przyjrzeliśmy się najlepszym produkcjom łączącym elementy gier logicznych typu match-3 z innymi gatunkami.

Witamy w kolejnym podsumowaniu wszystkiego, o czym pisaliśmy w tym tygodniu na poświęconym grom mobilnym serwisie GramyNaWynos. Te siedem dni tradycyjnie dostarczyło nam sporo wrażeń, w tym przede wszystkim spory zestaw godnych uwagi premier.
Jedną z najciekawszych premier tygodnia na iOS bez wątpienia było The Longest Journey, czyli odświeżona wersja legendarnej przygodówki studia Funcom. » Tutaj więcej
Natomiast użytkownicy Androida wreszcie doczekali się premiery własnej wersji gry Godus, czyli nowej strategii Petera Molynuxa, którą zaprojektowano jako duchowego następcę serii Populous. » Tutaj więcej
Innym dużym projektem przeniesionym na Androida stało się osadzona w realiach I wojny światowej gra Valiant Hearts: The Great War, która łączy elementy platformówki i przygodówki.» Tutaj więcej
Dowiedzieliśmy się również, że strzelanka Brothers in Arms 3: Sons of War zadebiutuje w grudniu tego roku. Przy okazji autorzy ujawnili spore zmiany, jakie wprowadzono w mechanizmach rozgrywki. » Tutaj więcej
W tym tygodniu przygotowaliśmy zestawienie najlepszych produkcji, które łączą mechanizmy gier logicznych match-3 z innymi gatunkami. Wśród polecanych przez nas pozycji znalazły się takie tytuły jak Puzzle & Dragons, Might & Magic: Clash of Heroes czy Triple Town. » Tutaj więcej
Natomiast w kolejnym odcinku cyklu Mobilna Perełka Tygodnia polecamy wyśmienitą grę logiczną Monument Valley, która doczekała się niedawno potężnego rozszerzenia z nowymi poziomami. » Tutaj więcej
Nie zabrakło także przeglądu najbardziej atrakcyjnych promocji. Tym razem można po obniżonej cenie nabyć m.in. The Banner Saga, Sword & Sworcery oraz Call of Duty: Strike Team. » Tutaj więcej
The Longest Journey
Data wydania: 20 kwietnia 2000
GRYOnline
Gracze
Steam
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.