Nie tylko serwery Path of Exile 2 są oblężone. Również dział pomocy technicznej studia Grinding Gear Games ma problemy z przedarciem się przez morze zgłoszeń.
Twórcy przepraszają za opóźnienia w odpowiedziach na pytania i prośby o pomoc graczy Path of Exile 2.
Studio Grinding Gear Games poinformowało, że cieszy ich ogromna liczba osób logujących się na serwery PoE 2. Niemniej przełożyło się to także na niecodzienną liczbę wiadomości e-mail wysyłanych do działu pomocy technicznej firmy.
Do tego dochodzą „ograniczenia techniczne”, bo podobnie jak serwery gry na premierę we wczesnym dostępie, tak i system obsługi zgłoszeń był obciążony przez gigantyczną liczbą wiadomości od graczy. Efekt jest taki, że twórcy potrzebują znacznie więcej czasu na wysłanie odpowiedzi na tego typu prośby, niż zakładali. Zespół zwykle stara się odpowiadać na takie wiadomości w ciągu jednego dnia lub nawet godziny.
Studio zwiększyło już wydajności systemu zgłoszeń i jest w trakcie zatrudniania kolejnych osób do działu pomocy. Jednak o ile to pierwsze przyniosło natychmiastowy efekt, to na efekty rekrutacji będziemy musieli poczekać. Na razie twórcy proszą graczy czekających na odpowiedź o niewysyłanie dodatkowych zgłoszeń w tej samej sprawie, bo to tylko spowoduje dodatkowe opóźnienia.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).