Gracze Diablo 4 uderzają w „żałosny sposób na zwiększanie poziomu trudności”

Fani Diablo 4 nie przestają narzekać na problemy po ostatnim patchu. Tym razem poszło o specyficzną zdolność przeciwników i czasy umiejętności oraz innych aspektów w grze.

cooldown.pl

Michał Serwicki

Komentarze
Gracze Diablo 4 uderzają w „żałosny sposób na zwiększanie poziomu trudności”, źródło grafiki: Blizzard Entertainment.
Gracze Diablo 4 uderzają w „żałosny sposób na zwiększanie poziomu trudności” Źródło: Blizzard Entertainment.

Pierwszy sezon Diablo 4 trwa już niespełna tydzień. Tyle samo trwa nagonka na deweloperów za ostatni patch 1.1, który zdaniem graczy totalnie popsuł grę. Chociaż fani przez ostatni tydzień zarzekali się, że w ramach protestu nie będą grać w Diablo 4, to większość z nich w tytuł zagrała i nawet doprowadziła do chwilowej blokady serwerów.

Tym samym ludzie narzekają, ale grają dalej, tylko po to aby krytykować grę jeszcze mocniej. Internet zalewają żale graczy, którzy czują się oszukani i mówią, że miesiąc temu kupowali zupełnie inną grę.

Moby odbierają energię i smak życia graczy

Użytkownik Reddita, Celtain1337 założył wątek, w którym nie przebierając w słowach, otwarcie skrytykował pomysł deweloperów. Gracz nie kryje żalu o umiejętność przeciwników, która wysysa z postaci energię potrzebną do wykonywania poszczególnych czynności.

(…)Musiałem porzucić moją główną klasę (Czarodzieja), ponieważ jest prawie niegrywalna. Więc wybrałem Barbarzyńcę... i teraz muszę po prostu stać i atakować moby, trzymając LMB, aby spamować szał, ponieważ dosłownie nie mogę generować furii szybciej niż wrogowie ją wysysają, w przypadku gdy jest więcej niż 5 mobów(…)

– Celtain1337

Dodatkowo, zaznaczył on że wydał na grę 100 funtów i jest bardzo rozczarowany, bo nie sprawia mu ona przyjemności jak wcześniej, a deweloperzy nie potrafią tego poprawić. Celtain1337 przyznał, że post napisał w gniewie i zdaje sobie sprawę z istnienia przedmiotu, który może to naprawić, ale i tak podtrzymuje opinię, że twórcy sami wykreowali nieprzyjemny problem, który „załatali” itemem. Z jego zdaniem zgadzają się również inni komentujący.

Byłem bardzo rozczarowany widząc to. Grałem przez około godzinę i nie mogłem zrozumieć, dlaczego tak szybko tracę energię. Sprawdziłem to i wylogowałem się. P****** to.

– Butcher_Bill84

Kiedy konkretna rzecz (serce – przyp. red) staje się wymogiem do udanego postępu, jest to kiepski projekt gry. Sam Blizzard używa tego aby bronić tą okropną łatkę. Chcieli uniknąć sytuacji, w której niektóre buildy używają określonej umiejętności w rozgrywce jako kluczowej.

– cpb70

Gracze Diablo 4 uderzają w „żałosny sposób na zwiększanie poziomu trudności” - ilustracja #1
Źródło: Blizzard Entertainment

Cooldowny w Diablo 4 są niekorzystne dla graczy?

Problem z mobami odbierającymi energię to nie jedyna kwestia, która ostatnio podbija subreddita gry. Inny z graczy, National-Creme-4409 zwrócił uwagę na nerfy, które dotknęły czas potrzebny na odnowienie poszczególnych umiejętności.

Czuję się, jakbym ciągle czekał. Jaka okropna zmiana zostanie dodana następnym razem?

Czas odnowienia konia już wcześniej był okropny, dlaczego u licha jest teraz dłuższy?

– National-Creme-4409

Gracze zgadzają się z nim w kwestii czasów odnowienia, które są niedorzeczne w porównaniu z tym, ile zajmuje ponowne wezwanie wierzchowca bądź opuszczenie lochu. Komentujący wytykają również długość trwania poszczególnych efektów, która realnie ma bardzo małe przełożenie na samą rozgrywkę.

Cooldowny są śmieszne. Każecie mi czekać 10 sekund na konia i 5 sekund na opuszczenie lochu, ale umiejętności są jak: "przez następne 1,2 sekundy zadajesz obrażenia zwiększone o 20%". Lmao.

– laujac

Fani naśmiewają się, że czasy odnowienia w Diablo 4 można porównać do ataków z Pokemon GO, a także zauważają, że skoro Blizzard sam zabił Overwatch 2, to teraz przyszła pora na najnowszy tytuł.

Te i wiele innych sytuacji pokazuje, że gracze są naprawdę rozczarowani tym, jak bardzo negatywnie na grę wpłynęła ostatnia aktualizacja. Pozostaje mieć nadzieję, że negatywne zmiany zostaną z czasem odwrócone.

Diablo IV

Diablo IV

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 6 czerwca 2023
Diablo IV - Encyklopedia Gier
7.7

GRYOnline

6.2

Gracze

6.4

Steam

8.8

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

15

Michał Serwicki

Autor: Michał Serwicki

Niedoszły fizyk, który został dziennikarzem. Współpracę z GRYOnline.pl nawiązał jesienią 2021 roku. W pracy dziennikarskiej lubi rolę człowieka orkiestry i sam podejmuje się różnych tematów i zagadnień. Gry towarzyszą mu od dzieciństwa. Wychował się na Heroes III, a w przerwach od budowania kapitolu przechodził kolejne generacje Pokémonów, zarywając noce z handheldami. W grach ceni przede wszystkim dobrą historię oraz emocje. Obok wirtualnej rozrywki, grywa w fabularne gry RPG, gdzie jako mistrz gry prowadzi przygody w licznych systemach, na czele z Dungeons & Dragons. Czas wolny od gier spędza przy komiksach Marvela i DC Comics. Jest wielkim fanem twórczości Stephena Kinga i sam próbuje swoich sił w pisaniu.

Remnant 2 z rekordowymi przychodami ze sprzedaży; tytuł awansował o 68 miejsc w bestsellerach Steama

Następny
Remnant 2 z rekordowymi przychodami ze sprzedaży; tytuł awansował o 68 miejsc w bestsellerach Steama

Wyjątkowy smartfon w gorącej promocji. Dawno nie było tak tanio!

Poprzedni
Wyjątkowy smartfon w gorącej promocji. Dawno nie było tak tanio!

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl