Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lipca 2020, 12:35

autor: Froozyy

Gracz CS:GO wydał 15 tys. dolarów, żeby otrzymać rzadką skórkę

Jeden z graczy Counter-Strike: Global Offensive wydał 15 tys. dolarów, aby za pomocą tzw. kontraktów zdobyć wymarzoną, niezwykle rzadką, skórkę. Całą akcją podzielił się na swoim kanale na YouTubie.

Gracz CS:GO wydał 15 tys. dolarów, żeby otrzymać rzadką skórkę - ilustracja #1
To na tę skórkę Sparkles wydał 15 tys. dolarów.

To już powszechnie znany fakt, że gracze Counter-Strike’a: Global Offensive potrafią wydać nieziemskie kwoty na najrzadsze skórki do broni. Dla wielu graczy już wydatek rzędu kilkuset dolarów jest czymś nie do pomyślenia, ale oczywiście trafiają się tacy, którzy na przedmiot kosmetyczny poświęcą nawet kilkanaście (lub kilkaset) tysiący dolarów. Popularny youtuber, kryjący się pod nickiem Sparkles, wydał aż 15 tys. dolarów na próbach uzyskania wymarzonej, niezwykle rzadkiej, skórki Fire Serpent o jakości „prosto z fabryki” do broni AK47.

Sparkles nie zakupił jednak skina w naturalny sposób na rynku społeczności (chociaż i tam jest go ciężko dostać), ale postanowił, że zdobędzie go za pomocą tzw. kontraktów. Dzięki nim można wymienić dziesięć skórek z danej kolekcji na jedną o wyższej wartości. Nie jest to zbyt popularna metoda, ponieważ z powodu dużej losowości zazwyczaj nie opłaca się finansowo. Dodatkowo youtuber polował na model skina z wbudowanym StatTrakiem (licznikiem zabójstw), przez co szanse na dostanie go były jeszcze mniejsze. Po wydaniu 15 tys. dolarów na przedmioty, które później wymieniał w ramach kontraktów, w końcu udało mu się zdobyć wymarzoną skórkę. Całą akcją podzielił się w udostępnionym filmiku, który możecie obejrzeć poniżej.

Jeśli zastanawiacie się, czy youtuberowi się to w ogóle opłaciło, to musicie wiedzieć, że nie. Szacowany koszt skórki według danych z serwisu cs.money wynosi ok. 7,5 tys. dolarów. To połowa tego, co wydał Sparkles. Można jednak stwierdzić, że jeśli cała ta akcja znacząco zwiększy grono jego odbiorców, to ta strata może okazać się wcale nie tak duża.

Ostatnia aktualizacja: 2020-07-27

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Counter-Strike: Global Offensive

Counter-Strike: Global Offensive