Gra o budowaniu, która z łatwością podbiła Steam, zaczyna walkę o zdobycie nowego terytorium. To ważny moment dla strategii Satisfactory

Wysoko oceniana hybryda strategii ekonomicznej i gry symulacyjnej o budowaniu fabryk stała się dostępna dla większej liczby osób. Satisfactory w końcu trafiło na konsole.

Zuzanna Domeradzka

Komentarze

Gra o budowaniu, która z łatwością podbiła Steam, zaczyna walkę o zdobycie nowego terytorium. To ważny moment dla strategii Satisfactory, źródło grafiki: Coffee Stain Studios..
Gra o budowaniu, która z łatwością podbiła Steam, zaczyna walkę o zdobycie nowego terytorium. To ważny moment dla strategii Satisfactory Źródło: Coffee Stain Studios..

Aktualizacja (4 listopada, godz. 17:15)

Satisfactory zadebiutowało na PS5 i XSX/S. W sklepie Sony gra kosztuje 179 zł, a w sklepie Microsoftu 184,99 zł. W PS Store pojawiło się już ponad 400 ocen, których średnia wynosi 4,96 / 5.

Oryginalna wiadomość (21 sierpnia, godz. 19:46)

Satisfactory to jedna z najbardziej popularnych i cenionych produkcji o budowaniu i rozwijaniu własnych fabryk – o czym świadczy ponad 240 tys. recenzji na Steamie, w tym aż 96% pozytywnych – która we wrześniu zeszłego roku po pięciu latach opuściła wczesny dostęp. Ta intrygująca hybryda gry symulacyjnej i strategii ekonomicznej ma całkiem wysoką, stałą liczbę fanów, którzy regularnie spędzają w niej czas – od kilku miesięcy w grze bawi się średnio 20–40 tys. osób jednocześnie na platformie Valve (rekord aktywności to 186 tys. osób w przeddzień debiutu wersji 1.0).

Już wkrótce jeszcze więcej graczy będzie mogło eksplorować planetę Massage i wznosić na jej terenach własne taśmociągowe imperium. Studio Coffee Stain podało dziś bowiem dokładną datę premiery Satisfactory na konsolach. Gra ukaże się na PlayStation 5 oraz Xboxach Series X i S 4 listopada tego roku.

Poniżej zobaczycie zwiastun zapowiadający premierę Satisfactory na kolejnych platformach opublikowany w ramach trwających targów gamescom 2025.

Na razie nie wiemy, ile trzeba będzie zapłacić za wersję konsolową Satisfactory – na Steamie gra kosztuje aktualnie 184,99 zł, a w Epic Games Store 185 zł. Menedżer społeczności zebranej wokół tytułu, Mikael Niazi, stwierdził jakiś czas temu, że chociaż nie wie, czy produkcja w PS Store i Microsoft Store będzie droższa od wersji PC, to byłby bardzo zdziwiony, jeśli kosztowałaby więcej (a często ceny gier na konsolach są nieco wyższe).

Deweloperzy jeszcze nie potwierdzili obecności funkcji cross-play, lecz zważywszy na to, iż w Satisfactory mogą bawić się ze sobą grupy znajomych posiadających różne wersje gry – zarówno na Steam, jak i w EGS – to najprawdopodobniej pojawi się ona również w przypadku konsol.

Satisfactory jest regularnie rozwijaną produkcją, która ostatnią dużą aktualizację otrzymała w czerwcu tego roku. Ta dodała do gry m.in. pionowe rozdzielnie, łączniki, trójdrożne rozgałęzienia do systemu hypertube i windy osobowe. Twórcy wspomnieli jakiś czas temu o ewentualnym wypuszczeniu DLC, lecz na razie nie znamy żadnych szczegółów na ten temat.

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

8.6

Gracze

9.7

Steam

9.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

2

Zuzanna Domeradzka

Autor: Zuzanna Domeradzka

Introwertyczka od urodzenia, która grami wideo interesuje się praktycznie od zawsze. Do Gry-Online.pl dołączyła w 2022 roku, pisząc najpierw w newsroomie growym – później zaczęła pomagać przy poradnikach. Jest entuzjastką FPS-ów i RPG-ów oraz wielką fanką serii Dragon Age, Five Nights at Freddy’s i Assassin’s Creed. Lubi również oglądać filmy, najchętniej wraca do Gwiezdnych wojen i Piratów z Karaibów. Wolny czas stara się spędzać aktywnie, jeżdżąc na rowerze lub deskorolce (ewentualnie platynując kolejne części cyklu Just Dance).

Magia świąt wyrenderowana za pośrednictwem AI; Coca-Cola zbiera krytykę za najnowszy spot reklamowy

Następny
Magia świąt wyrenderowana za pośrednictwem AI; Coca-Cola zbiera krytykę za najnowszy spot reklamowy

Społeczność ARC Raiders to „jedna z najluźniejszych” w gamingu? Fani shootera są zachwyceni przyjaznym podejściem innych graczy

Poprzedni
Społeczność ARC Raiders to „jedna z najluźniejszych” w gamingu? Fani shootera są zachwyceni przyjaznym podejściem innych graczy

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl