Gra Hellblade: Senua’s Sacrifice już prawie zwróciła się twórcom

Mimo bardzo pozytywnego przyjęcia przez graczy oraz krytyków, a także wysokiej sprzedaży, dochody wygenerowane przez Hellblade: Senua’s Sacrifice jeszcze nie zwróciły twórcom nakładów poniesionych na jej produkcję. Sytuacja ta jednak nie martwi deweloperów - gra i tak rozchodzi się szybciej, niż przewidywali.

Michał Kułakowski

Gra Hellblade: Senua’s Sacrifice 8 sierpnia zadebiutowała w dystrybucji cyfrowej na PlayStation 4 i PC. Dzieło doświadczonego brytyjskiego studia Ninja Theory powstało całkowicie niezależnie od dużych wydawców. Deweloper przy produkcji korzystał jedynie ze środków własnych i postawił sobie za cel stworzenie tytułu, który jakością wykonania dorównywałyby największym hitom. To ambitne założenie zostało wykonane niemal w stu procentach. Hellblade: Senua’s Sacrifice spotkało się z ogromnie ciepłym przyjęciem krytyków oraz fanów. Produkcja była też bestsellerem zarówno na Steamie, jak i w PlayStation Store. Według wywiadu z Tameemem Antoniadesem, szefem Ninja Theory, który opublikowany został w serwisie Venture Beat, mimo tak dużej popularności i zainteresowania gra nadal nie zwróciła się twórcom.

Antoniades stwierdził, że dochody ze sprzedaży Hellblade: Senua’s Sacrifice wciąż nie zwróciły studiu nakładów poniesionych na produkcję gry. Uspokoił jednak przy tym fanów, potwierdzając, że twórcy spodziewali się takiego obrotu spraw. Według ich wstępnych przewidywań, gra miała zacząć przynosić dochody dopiero po sześciu lub ośmiu miesiącach od premiery, tymczasem do osiągnięcia tego celu zostało jej maksymalnie kilka tygodni. Jest to tym łatwiejsze, że deweloper posiada pełnię praw do tytułu i nie musi dzielić się z nikim swoimi zyskami. W najbliższym czasie Ninja Theory ma zamiar podzielić się dokładniejszymi informacjami na temat sprzedaży, by pomóc innym niezależnym producentom, którzy pokuszą się o równie ambitne projekty.

  1. Recenzja gry Hellblade: Senua's Sacrifice – piekielnie dobra opowieść
  2. Oficjalna strona gry Hellblade: Senua's Sacrifice
Hellblade: Senua's Sacrifice

Hellblade: Senua's Sacrifice

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 8 sierpnia 2017

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

7.9

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

15

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-10-29
08:23

Matysiak G Legend

Matysiak G

Nudna?

Ech. Jesteście jak Pazura w "Chłopaki nie płaczą", któy nie był w stanie zrozumieć historii sweterka.

Komentarz: Matysiak G
2017-10-29
10:10

DUNCAN_83 Generał

Ale ktos przeczytal tresc wiadomosci czy tylko clickbaitowy naglowek?

Według ich wstępnych przewidywań, gra miała zacząć przynosić dochody dopiero po sześciu lub ośmiu miesiącach od premiery, tymczasem do osiągnięcia tego celu zostało jej maksymalnie kilka tygodni.

Gra zwroci sie 2x szybciej niz prognozowali tworcy, a w komentarzach placz, lament, kleska nieurodzaju i szarancza.

Komentarz: DUNCAN_83
2017-10-29
11:00

Vamike Generał

Vamike

Gra była wrecz slaba gameplay to było jakies nieporozumienie sztywna walka i głupie szukanie znaków ...Klimatyczny wstep to jedyne co mi ten tytuł zaoferował.

Komentarz: Vamike
2017-10-29
11:11

nagytow Legend

nagytow

Wspaniala gra z niezwykle ciekawa historia, ciezki klimat bardzo mnie wciagnal. Szkoda, ze byla dosc krotka i tylko na jeden raz. Fakt, ze koszty produkcji zwroca sie tworcom w miare szybko dobrze wrozy na przyszlosc, byc moze dostaniemy wiecej podobnych projektow.

Tytul newsa brzmi negatywnie, powinien wygladac "Hellblade sprzedaje sie lepiej niz oczekiwano".

Komentarz: nagytow
2017-10-30
11:02

elosidzej Generał

👍

Świetna gra!

Komentarz: elosidzej

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl