Polskie wydanie Gothic Classic na Switcha znowu w sprzedaży [Aktualizacja]
Pudełkowy Gothic Classic znalazł wielu nabywców, ale część z nich będzie musiała dłużej poczekać na swoją kopię gry.
![Polskie wydanie Gothic Classic na Switcha znowu w sprzedaży [Aktualizacja], źródło grafiki: THQ Nordic..](https://cdn.gracza.pl/i/h/22/433959878.jpg)
Aktualizacja
Polskie wydanie Gothic Classic na Switcha powróciło do oferty sklepu THQ Nordic. Nakład jest ograniczony, więc jeśli macie w planach zakup gry, to radzimy się pospieszyć. Koszt to standardowe 29,99 euro + koszt wysyłki.
Oryginalna wiadomość (2 października)
Koniec września przyniósł nam powrót oryginalnego Gothica. Można by się zastanawiać, ile osób będzie zainteresowane tak starą produkcją. Najwyraźniej sporo, bo THQ Nordic poinformowało o wyprzedaniu wszystkich pudełkowych kopii Gothic Classic na konsolę Nintendo Switch.
Gwoli ścisłości, chodzi o fizyczne wydanie dostępne tylko w sklepach wydawcy w ograniczonym nakładzie – który najwyraźniej okazał się niewystarczający. Przynajmniej tak wynika z ogłoszenia, które THQ Nordic zamieściło na Twitterze. Firma zakomunikowała, że druga fala zamówień Gothic Classic będzie realizowana 10 listopada. Nabywcy, którzy zakupili grę do 29 września, lecz jeszcze jej nie otrzymali, powinni dostać swoje kopie wcześniej.
Informacja o wysyłce dopiero w przyszłym miesiącu została opublikowana na stronie już w weekend, co zaniepokoiło nabywców gry (via Reddit). Zwłaszcza że pojawiły się doniesienia, jakoby firma THQ Nordic nadal nie wysłała części zamówień przedpremierowych i nie opowiadała na pytania graczy w tej sprawie.
Już wtedy fani domyślali się, że wydawca zwyczajnie nie przygotował wystarczająco wielu „pudełek”, by zrealizować już złożone zamówienia. Nasza redakcja wysłała wiadomość do THQ Nordic z prośbą o komentarz, ale zamiast tego firma udostępniła wspomniane ogłoszenie.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
darknex152 Junior
Ja kupiłem 15.08 w piątek 29.09 zmieniał się status na completed i do dziś zero odzewu
EmeraldDay Junior
Złożyłem zamówienie 8 sierpnia, od 28 września w statusie Ready for shipping. No jak jest Ready to wyślijcie w końcu ?? chyba że macie inną definicję słowa ready. Dziwi mnie, że inni dostali już swoje gry, a ja zamówiłem tak wcześnie i wciąż muszę czekać
Bluberious Junior
Zamówione 5 sierpnia... i od dnia premiery do teraz "Ready for shipping" a support ma zapytania w pupie XD
Itachi Madara Generał
To moje pierwsze i prawdopodobnie ostatnie zamówienie z ich strony. Abstrahuję od żenującej obsługi klienta, a w zasadzie jej braku - choć tu też się warto zatrzymać na chwilę. Kiedy dzwonicie na hotline, to każe Wam skontaktować się przez formularz kontaktowy, co uczyniłem dwukrotnie (w tym raz w ubiegłym tygodniu) i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi po dziś dzień, choć zarzekają się, że zwyczajowo odpowiadają w przeciągu jednego dnia roboczego.
Co zaś samego zamówienia się tyczy - zamówiłem 19 sierpnia z ich oficjalnego sklepu. Od ubiegłego tygodnia w zakładce "zamówienia" widnieje status "completed", a dziś otrzymałem maila, który informuje dokładnie o tym samym statusie. Paczki nie otrzymałem po dziś dzień. Jakby tego było mało, to nie zaopatrzyli nawet w żaden list przewozowy, przez co nie mam możliwości zlokalizowania paczki czy w ogóle jakkolwiek sprawdzenia czy ta paczka "nie zaginęła gdzieś w akcji".
E: Dodam, że z tego co widziałem na grupach gothicowych na FB, to gra przychodzi zwykłym ekonomicznym w jakiejś "kopercie" i po prostu wrzucają do skrzynki pocztowej. Przyjanuszyli jak to się mówi.
Duży niesmak pozostał, mam tylko nadzieję, że paczka finalnie do mnie trafi, bo nie chcę mi się bawić w jakieś chargebacki.