Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 czerwca 2018, 03:57

autor: Vergil

Ghost of Tsushima z klimatycznym gameplayem

Ekipa Sucker Punch Productions przywiozła do Los Angeles swoje najnowsze dzieło, czyli Ghost of Tsushima. Dzięki temu mogliśmy spojrzeć na pierwszy, klimatyczny film z rozgrywki.

Kolejna po The Last of Us: Part II produkcja zaprezentowana podczas tegorocznej konferencji Sony to Ghost of Tsushima, czyli najnowsze dzieło studia Sucker Punch Productions (zespołu, który dostarczył nam między innymi serię inFamous, a wcześniej – cykl Sly Cooper).

Prezentacja rozpoczęła się od krótkiego koncertu, który płynnie przeszedł w pokaz rozgrywki. Spokojna eksploracja trawiastej krainy (roślinność cudownie faluje na wietrze) została przerwana przez spotkanie Jina (głównego bohatera) z mongolskimi żołnierzami, co z kolei pozwoliło deweloperom zaprezentować system walki. Wygląda na to, że starcia w Ghost of Tsushima będą się toczyć spokojnym tempem, a w ich trakcie przyda się baczna obserwacja wrogów, niewykonywanie zbędnych ruchów i wyprowadzanie precyzyjnych cięć. Po krótkiej rozmowie bohatera i jego przyjaciółki mogliśmy spojrzeć na fragment skradankowy oraz wspinaczkę po budynkach; warto zauważyć, że tę ostatnią ułatwi protagoniście specjalna linka.

Ghost of Tsushima odda w nasze ręce rozległy otwarty świat. - Ghost of Tsushima z klimatycznym gameplayem - wiadomość - 2018-06-12
Ghost of Tsushima odda w nasze ręce rozległy otwarty świat.

Akcja Ghost of Tsushima będzie się toczyć w 1274 roku; gra zabierze nas w podróż do feudalnej Japonii, która padła ofiarą najazdu ze strony Mongołów. Głównym bohaterem gry będzie Jin Sakai, czyli samuraj walczący z agresorami i pomagający mieszkańcom archipelagu Cuszima w radzeniu sobie z trapiącymi ich problemami. Na mapie znajdziemy szereg interesujących miejsc – od mniejszych lub większych osad, przez świątynie, skończywszy na szczytach gór, z których będziemy obserwować malownicze panoramy. Oczywiście nie zabraknie tu licznych niebezpieczeństw, którym stawimy czoła na rozmaite sposoby. We wpisie na oficjalnym blogu PlayStation Brian Fleming z Sucker Punch Productions zdradził, że powyższy fragment rozgrywki nie pochodził z głównego wątku fabularnego, lecz ukazywał jedno z wielu zadań pobocznych.

Jako ciekawostkę należy dodać, że nic, co mogliśmy na nim zobaczyć, nie znalazło się w grze bez powodu. Pochylmy się na przykład nad ubiorem Jina – bohater znalazł się w deszczowym rejonie, więc porzucił klasyczną zbroję samuraja na chroniący go przed wodą strój zwany mino.

  1. Oficjalna strona internetowa studia Sucker Punch Productions
GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima