Ostatni patch do Far Cry 6 popsuł pecetową wersję gry. Wielu użytkowników donosi, że nie może wcale uruchomić tej produkcji. Na szczęście fani wymyślili kilka sposobów na obejście tego problemu.
Ubisoft popsuł pecetową wersję Far Cry 6. Winna jest aktualizacja wypuszczona 16 listopada. Oficjalne forum wydawcy zapełniło się wpisami sfrustrowanych graczy, którzy donoszą, że po zainstalowaniu patcha gra przestała się w ogóle uruchamiać lub też wita użytkownika wiecznym czarnym ekranem.
Od wydania aktualizacji minęły już dwa dni, a gra nadal nie została naprawiona. Na szczęście gracze sami wykombinowali dwie metody obejścia tych problemów.
Jeśli macie problemy z uruchomieniem Far Cry 6, to najpierw spróbujcie zmienić w ustawieniach systemu Windows klawiaturę z polskiej na angielską.
Ta metoda sprawdziła się u wielu graczy, ale jeśli nie zadziała u Was (lub też nie macie ochoty na ciągłe zmienianie ustawień klawiatury, gdy tylko chcecie sobie pograć), to wypróbujcie drugi sposób.
Druga metoda wymaga zmiany w folderze z grą. Znajdziecie w nim katalogi „bin” oraz „bin_plus” Wystarczy, że skopiujecie wszystkie pliki z drugiego z nich do pierwszego.
Oczywiście, zalecamy zrobienie kopii zapasowych obu folderów, zanim zabierzecie się do podmiany plików.
Jeśli żadna z tych metod nie zadziała w Waszym przypadku, to musicie uzbroić się w cierpliwość i poczekać na oficjalną poprawkę.
Przypomnijmy, że Far Cry 6 ukazał się 7 października tego roku na pecetach oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Gra dostępna jest również w ramach usługi Google Stadia.
16 listopada wydano Vaas: Insanity, czyli pierwszy duży dodatek do gry, pozwalający na wcielenie się w jednego z łotrów z trzeciej części cyklu. Na powrót Vaasa czekało wiele osób, więc pojawienie się wadliwej aktualizacji w dniu premiery DLC było szczególnie irytujące.
Interesujesz się serią Far Cry? Jeśli tak, to zaciekawić Cię mogą inne doniesienia o tej marce:
Więcej:„O jasna cholera, nie kłamali”. Żart twórców War Thunder właśnie stał się rzeczywistością
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
9

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.