EVE Online świętuje 20-lecie MMO darmowym rozszerzeniem i pokazem fajerwerków

Autorzy EVE Online przygotowali szereg atrakcji dla uczczenia 20-lecia gry MMO. Obejmują one m.in. wirtualny pokaz fajerwerków oraz dodatek Viridian.

Adrian Werner

EVE Online świętuje 20-lecie MMO darmowym rozszerzeniem i pokazem fajerwerków, źródło grafiki: CCP Games.
EVE Online świętuje 20-lecie MMO darmowym rozszerzeniem i pokazem fajerwerków Źródło: CCP Games.

6 maja, czyli w najbliższą sobotę, kosmiczne MMO EVE Online będzie obchodziło dwudzieste urodziny. Z tej okazji odpowiedzialne za projekt studio CCP Games przygotowało dla fanów sporo atrakcji.

  1. Wczoraj ruszył event Capsuleer Day, który potrwa do 30 maja. W nim gracze mogą otrzymać specjalne nagrody wypełniając różnorodne zadania, zarówno bojowe, jak i te oparte na hakowaniu. Na zdobycie czekają m.in. boostery do rozwoju, implanty, skórki oraz statek SoCT.
  2. Przygotowano również dodatkowy zestaw prezentów, których zdobycie wymaga wyłącznie jednorazowego zalogowania się w EVE Online do 30 maja. W ten sposób można otrzymać m.in. kadłub statku Metamorphosis, 12 tys. EverMarksów, 510 tys. punktów umiejętności oraz dwie skórki.
  3. 6 maja o godzinie 21:00 czasu polskiego w lokacji Jita 4-4 zorganizowany zostanie pokaz galaktycznych fajerwerków.
  4. Ponadto imiona postaci graczy, które 6 maja będą miały status Omega, zostaną dodane do prawdziwego monumentu Worlds Within a World, stojącego od 2013 roku w mieście Reykjavik.
  5. Atrakcje nie zostaną ograniczone do maja. W lipcu ukaże się darmowy dodatek Viridian. Udostępnione na jego temat informacje są skromne. Wiemy, że ma on mocno rozszerzyć opcje współpracy między graczami m.in. poprzez dodanie celów ustalanych przez szefów korporacji oraz systemów umożliwiających śledzenie realizacji takich zadań. Ponadto korporacje będą mogły wreszcie modyfikować wygląd wybudowanych przez nie struktur. Nie zabraknie także nowych statków.

Niewiele produkcji MMORPG może pochwalić się 20-letnim stażem. EVE Online nie tylko wytrzymało tyle na rynku, ale wciąż cieszy się dużą popularnością i jest stale rozwijane. Do tego gracze nadal tworzą tej grze historie, których pozazdrościć mogą wszystkie konkurencyjne tytuły z tego gatunku. Wystarczy tu przypomnieć fascynującą sprawę największego galaktycznego rabunku, który miał miejsce w ubiegłym miesiącu.

  1. Oficjalna strona gry
EVE Online

EVE Online

PC
po premierze

Data wydania: 6 maja 2003

Informacje o Grze
8.1

Gracze

8.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

9

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry MMO
2023-05-03
12:05

kubsts Konsul

Powtórzę - brak większej ilości języków zabija dostęp community. Poza tym wciąż zbyt skomplikowana i trudny samouczek. No nie poradzili sobie ze znnacznym zwiększeniem bazy graczy. To sie nie udało.

Komentarz: kubsts
2023-05-03
12:12

Asmodeus Senator

Powtorze: nie masz pojecia co gadasz.

Powtórzę - brak większej ilości języków zabija dostęp community.
Community uzywa jezyka angielskiego. Jesli nie umiesz po angielsku, to nie bedziesz w stanie porozumiec sie z community.

A gra dogorywa i bedzie dogorywac - powodem nie jest samouczek czy skomplikowanie - powodem sa zaniedbania sprzed ponad 10 lat ktore dalej ich gryza w dupe. Wyalienowali wtedy pomiedzy 15-30% playerbase i gwaltownie stracili duza ilosc płącących kont. Od tego czasu jest jedynie powolny zjazd. A powodami byla stagnacja w grze (zabetonowane 0.0, nieciekawy lowsec, jedynie wspace byl grywalny), stagnacja w handlu, mineralach i produkcji (spowodowane zabetonowanym 0.0 i monopolem na moon minsy), proliferacja supercapsow i przeniesienie ciezkosci starc z battleshipow (na ktore bylo zwyklego gracza stac) na capsy a w szczegolnosci supercapitale (na ktore bylo stac jedynie najbogatsze sojusze - te ktore sie zabetonowaly na moon minsach). I zamiast rozwiazywac to, to CCP zajelo sie mikrotransakcjami (bo kryzys finansowy w realu uderzyl w ich banki i szefostwo musialo jakos szybko kasy nakosic).

Komentarz: Asmodeus
2023-05-03
13:11

prawdziwy Konsul

prawdziwy

Brak większej ilości języków zabija dostęp community, cheesus, >> kubsts << co to za głupoty wypisujesz.

Poza tym wciąż zbyt skomplikowana i trudny samouczek << znajomy przez długi czas grał w tą grę mając tablet, którym google tłumaczył co on widzi i dalej sie bawił. Po prostu nie kumasz tej gry w żaden sposób, więc nawet zamiana języka na Polski nic by nie zmieniło.

Komentarz: prawdziwy
2023-05-03
15:52

amaliyashcke Junior

.

Komentarz: amaliyashcke
2023-05-04
10:36

Falmic Junior

A od czego niby są korporacje typu EVE University czy inne tego typu? Właśnie by ułatwić nowym 'wejście' w grę.
Sam od 3 lat prowadzę zajęcia dla nowych ludzi i jakoś to się kręci.

Komentarz: Falmic

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl