Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 grudnia 2002, 08:53

Enter the Matrix na screenach

W zachodnim sklepie internetowym EBGames utworzona została karta produktu, zatytułowanego Enter the Matrix (na PC), z planowaną datą wydania 15/5/2003. Naturalnie na owy termin należy patrzeć z „przymrużeniem oka”, jednakże w owej karcie produktu jest jeszcze coś, co z pewnością zainteresuje graczy. Otóż znajduje się tam pierwsze 10 screenów z nadchodzącej gry (opublikowanych w Internecie), zaznaczam gry nie byle jakiej, opartej na scenariuszu napisanym przez braci Wachowskich, z postaciami podobnymi do autentycznych aktorów, którzy wystąpili w filmie i z ich prawdziwymi głosami, oraz z około godziną ekskluzywnych, nigdy nie oglądanych sekwencji filmowych.

W zachodnim sklepie internetowym EBGames utworzona została karta produktu, zatytułowanego Enter the Matrix (na PC), z planowaną datą wydania 15/5/2003. Naturalnie na owy termin należy patrzeć z „przymrużeniem oka”, jednakże w owej karcie produktu jest jeszcze coś, co z pewnością zainteresuje graczy. Otóż znajduje się tam pierwsze 10 screenów z nadchodzącej gry (opublikowanych w Internecie), zaznaczam gry nie byle jakiej, opartej na scenariuszu napisanym przez braci Wachowskich, z postaciami podobnymi do autentycznych aktorów, którzy wystąpili w filmie i z ich prawdziwymi głosami, oraz z około godziną ekskluzywnych, nigdy nie oglądanych sekwencji filmowych.

Są to niestety screeny w niskiej rozdzielczości, aczkolwiek na tyle dobrej, że dają ogólny obraz tego jak wygląda gra, jaki typ rozgrywki reprezentuje, jak wykonany jest interfejs, itp. Zapraszam do sklepu EBGames.

Przypominam, że nad Enter the Matrix pracuje zespół Shiny Entertainment, twórca takich głośnych tytułów jak: Sacrifice, Messiah i MDK.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej