Elden Ring otrzymał pierwszą, de facto przedpremierową aktualizację. Twórcy skorzystali z okazji, by poprawić balans rozgrywki oraz zająć się problemami z wydajnością.
Premiera nowej gry studia From Software wciąż jest przed nami, ale Elden Ring otrzymał już pierwszą aktualizację z poprawkami. Patch 1.02 jest dostępny na wszystkich platformach.
Jeśli pamiętacie narzekania niektórych recenzentów na dziwne wahania wydajności, to powinna ucieszyć Was przede wszystkim jedna informacja. Łatka naprawiła spadki płynności animacji „w określonych warunkach”. Niezbyt konkretne to stwierdzenie, ale miejmy nadzieję, że ograniczy ono problemy z nieuzasadnioną utratą klatek na sekundę.
Może Cię zainteresować:
Twórcy proszą, by gracze koniecznie zainstalowali patch 1.02 przed rozpoczęciem rozgrywki.
Nadal nie podano, kiedy możemy liczyć na dodanie dawno zapowiedzianego wsparcia ray tracingu. Data implementacji tej technologii zostanie ujawniona „w przyszłych ogłoszeniach”.
Elden Ring ukaże się 25 lutego na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 i PlayStation 5. Pliki gry są już dostępne do pobrania, a zacząć grać będzie można równo o północy czasu polskiego.
Więcej:Gracze ARC Raiders są mocno podzieleni. Wszystko przez znaczące osłabienie zabezpieczonych skrytek
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
20

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).