Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Microsoft Polska Press Release 27 lutego 2013, 15:42

Ekskluzywna zawartość dodatkowa w pakiecie VIP Season Pass do Gears of War: Judgment

Pakiet VIP Season Pass to również jedyna możliwość uzyskania stałego podwojenia punktów doświadczenia, jak również ekskluzywnych zbroi i broni, a także sposób na prześcignięcie przeciwników dzięki wcześniejszemu dostępowi do wszystkich map multiplayer w grze.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Wojna o Serę rozgorzeje na nowo 22 marca, wraz z premierą Gears of War: Judgment. Pakiet VIP Season Pass do gry będzie dostępny w dniu premiery w cenie 1600 punktów Microsoft Points, oferując graczom ponad 20% oszczędność na dodatkowej zawartości do gry, w tym sześciu mapach do gry wieloosobowej, dwóch nowych trybach gry oraz dziewięciu ekskluzywnych nagrodach do odblokowania.

Pakiet VIP Season Pass to również jedyna możliwość uzyskania stałego podwojenia punktów doświadczenia, jak również ekskluzywnych zbroi i broni, a także sposób na prześcignięcie przeciwników dzięki wcześniejszemu dostępowi do wszystkich map multiplayer w grze. W pakiecie VIP Season Pass znajdą się:

  1. Dwa pakiety map, zawierające sześć map do gry wieloosobowej, dwa nowe tryby gry oraz nowe skórki na broń i pancerz
  2. Wcześniejszy dostęp do map dla tryby wieloosobowego
  3. Stałe podwojenie punktów doświadczenia, które przyspieszy awans w rankingu graczy
  4. Pięć ekskluzywnych skórek na broń i cztery skórki na zbroję

Darmowy tryb gry i mapy do gry wieloosobowej od MAXIM

Microsoft, Epic Games i MAXIM szykują dla graczy kolejną dawkę akcji i adrenaliny w Gears of War: Judgment. Już po premierze, dostępne będą za darmo dwie dodatkowe mapy do gry wieloosobowej – Haven i Capitol – a także nowy tryb gry, Execution.

W trybie Egzekucji, celem każdej z drużyn jest wyeliminowanie wszystkich członków oddziału przeciwnika przed upływem wyznaczonego czasu. I co w tym nowego? A to, że jeżeli wróg nie padł od jednego strzału, na przykład z Booshki, trafiony gracz przechodzi w stan „Leży, Ale Dycha”, w którym po chwili nastąpi odrodzenie. Aby dokończyć robotę, przeciwnik może dokonać Egzekucji na rannym wrogu.