Brendan Greene ma w planach trzy DLC do Prologue: Go Wayback! i chce, aby gra była rozwijana tak, jak miało to miejsce przy najstarszych tytułach we wczesnym dostępie.
20 listopada we wczesnym dostępie zadebiutowało Prologue: Go Wayback!, czyli przeznaczona do samotnej zabawy survivalowa gra FPP, którą zaprojektował Brendan Greene, czyli ojciec PUBG: Battlegrounds.
Produkcja została przyjęta chłodno – dzień po premierze tylko 60% recenzji na Steamie było pozytywnych. Przez te dwa tygodnie, jakie minęły od debiutu w EA, odbiór projektu jednak się trochę poprawił (głównie dzięki szybkim aktualizacjom) i obecnie 71% recenzji chwali ten tytuł, ale i tak od twórcy tego kalibru gracze oczekiwali więcej. Zabrał on teraz głos, odnosząc się do tych kwestii, jak również przedstawił plany rozwoju gry.
Brendan Greene nie ma na razie w planach dodania dzikiej zwierzyny do gry, gdyż w pierwszej kolejności woli rozwijać generowaną mapę świata.
Jak widać, wizja przyszłości gry jest mocno płynna i autorzy unikają konkretnych deklaracji.
Jak to skomentował Greene:
Chcę tworzyć gry wspólnie ze społecznością, a nie tylko dla niej, ponieważ tak właśnie zacząłem swoją przygodę z grami – od modowania. Wczesny dostęp jest jak piekarnik i gra musi w nim trochę postać. Wiele większych produkcji wykorzystuje go raczej jako rodzaj otwartej wersji beta. Dodają gotową grę, która wymaga jedynie drobnych poprawek balansu i tym podobnych rzeczy, a nie prawdziwą wersję beta czy nawet alfa. Ale my staramy się wykorzystać wczesny dostęp tak, jak powinien być wykorzystywany.
Prologue: Go Wayback! ukazało się wyłącznie na PC i nie oferuje polskiej wersji językowej. Produkcja ma spędzić w Early Accessie około roku.
Steam

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.