Techland zapowiedział dużą aktualizację 1.3.0 do Dying Light 2
Do gry Dying Light 2: Stay Human zmierza patch 1.3.0, który wprowadzi wyczekiwany tryb Nowa Gra Plus.

Dying Light 2: Stay Human wreszcie otrzyma tryb Nowej Gry Plus. Firma Techland potwierdziła debiut tej funkcji w nadchodzącej aktualizacji 1.3.0. Patch zostanie udostępniony w środę 27 kwietnia. Szczegóły omówiono w nowym materiale wideo opublikowanym w serwisie YouTube.
Dying Light 2 z nowymi wyzwaniami…
Tryb NG+ będzie, rzecz jasna, dostępny dopiero po przejściu kampanii fabularnej Dying Light 2. Postęp (tj. ekwipunek, zdolności etc.) z pierwszej przygody zostanie zachowany, ale gracze będą mogli podjąć zupełnie inne decyzje.
Oczywiście drugie podejście będzie znacznie trudniejsze od pierwszego, m.in. za sprawą skalowania poziomu wrogów wyżej. Jednak to nie wszystko. Techland przygotował też nowe potyczki, które mają być sprawdzianem umiejętności nawet dla najbardziej doświadczonych graczy.
Natomiast miłośnicy przebieżek będą mogli zdobyć platynowy medal za wyzwania parkourowe. To również nie będzie proste: twórcy oparli wymagane czasy na wynikach najlepszych graczy.
…i nagrodami
Na szczęście tryb Nowej Gry Plus to nie tylko utrudnienia. Po rozpoczęciu zabawy w świecie gry pojawi się dodatkowe 30 inhibitorów, dzięki którym zwiększymy zdrowie i wytrzymałość bohatera. Co prawda te będą poukrywane w – cytujemy – „nieoczywistych miejscach”, ale ich zdobycie powinno znacznie ułatwić przetrwanie w bardziej niebezpiecznym Mieście.
Ponadto za zwycięstwa we wspomnianych wymagających potyczkach gracze otrzymają legendarne bronie i inne wartościowe przedmioty.
Może Cię zainteresować:
- Dying Light 2 - najlepsze mody. Lista
- Dying Light 2 – poradnik do gry
- Recenzja gry Dying Light 2 - nowy polski hit!

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Adakon Centurion
Marny sequel prześwietnej jedynki... ale ważne że dzieciaki kupiły, hajs sie zgadza ;)
trzydziestolatek1990 Pretorianin

Czy efekt rozmytej trawy podczas falowania na wietrze nadal występuje? (mając włączony RT, 1080p i DLSS)
Wo0kie Pretorianin

Z jakiegoś powodu gra nie siadła tak jak 1.
Ostatnio mam wrażenie, że duża część gier ma mega problem pod względem brzydkiego nieczytelnego UI np. BF2042, Dying Light, Lego Star Wars. Poprzednie Dying Light miało świetne przejrzyste UI tak samo poprzedni Battlefield.
Dużo też dziwnych decyzji pod kątem grafiki/animacji np. te obrzydliwe świetliki nad trawą, bardzo nasycona zielona trawa, bardzo jasna noc, pościgi zombie, które nie stanowią żadnego wyzwania, dziwne decyzje dźwiękowe jak np nie dodanie odgłosu wiatru podczas biegu obecnego w 1 części, brak ragdolla obecnego wcześniej. Myślę, że te wszystkie rzeczy w połączeniu sprawiają, że tak jak przy pierwszej części świetnie bawiłem się ze znajomymi w coopie tak tutaj w połowie fabuły porzuciłem grę.
Jaya Generał
Przydałoby się bardziej konkretne info jakie potyczki. Reszta wydaje się trochę bezużyteczna włącznie z trybem + jeśli tak mało wnosi.
Zdobywanie skilli daje frajdę i nie wiem czy udałbym się w + czy zaczynałbym od 0, żeby ulepszyć drugą frakcję.
Szkoda, że twórcy nie do końca rozumieją na czym polega bieganie/skakanie i dawali głupie zatrzymywanie się w powietrzu. Lepiej było usunąć te skille i więcej z innej strony się pobawić np. w "totalne wyczerpanie" po bieganiu na wyższym poziomie trudności i rozwój wraz z treningiem. W grze gdzie mamy wymasowaną postać i tylko gear do zdobycia inhibitory są jak nic nie znaczące figurki do zdobycia. Bieganie na czas do checkpointów jakoś ani w DL1 ani w DL2 nie było wystarczająco fajne. Może prędzej byłoby w trybie online, jakimś szybkim, matchmakingu na chwilę. DL2 jest lepsze od DL1 ale nie w wielu miejscach podpadł gorszą jakością jak na sequel.
MaxCorleone Junior

niech lepiej naprawią wadliwy achievement