Dying Light 1 i 2 przekonały kolejne miliony graczy, Techland chwali się sprzedażą

Techland pochwalił się zaktualizowanymi danymi o sprzedaży obu części Dying Light. Gry przyciągnęły do siebie miliony nowych osób.

Zuzanna Domeradzka

Dying Light 1 i 2 przekonały kolejne miliony graczy, Techland chwali się sprzedażą, źródło grafiki: store.steampowered.com.
Dying Light 1 i 2 przekonały kolejne miliony graczy, Techland chwali się sprzedażą Źródło: store.steampowered.com.

Dzisiaj dowiedzieliśmy się, ilu graczy przyciągnęły do siebie Dying Light oraz Dying Light 2: Stay Human. Nasze rodzime studio Techland pochwaliło się Serwisowi Ekonomicznemu Polskiej Agencji Prasowej, że sprzedano 30 milionów kopii obu tych gier. Według założyciela firmy, Pawła Marchewki:

Trudno o lepszą motywację dla twórców rozrywki. To paliwo dla całego zespołu Techland do dalszego wspierania Dying Light, ale też intensywnych prac nad rozwojem naszego nowego IP open-world osadzonego w uniwersum fantasy.

O tym, że powstaje wspomniana przez Marchewkę tajemnicza produkcja osadzona w autorskim uniwersum fantasy, wiadomo już od dawna. Niestety nie podzielono się żadnymi nowymi informacjami na temat tego domniemanego spadkobiercy porzuconego Hellraid. Wiemy, że za projekt odpowiada warszawski oddział Techlandu.

Dying Light 2 miał swoją premierę 4 lutego 2022 roku i okazał się niemałym sukcesem. Koszty produkcji tytułu (wynoszące 100 mln dolarów) zwróciły się bowiem już po pierwszym miesiącu od debiutu – sprzedało się wtedy 5 milionów kopii. Techland informował równocześnie, że do tamtej pory wynik pierwszego Dying Light z 2015 roku wynosił 20 milionów egzemplarzy nabytych przez graczy.

Ponadto studio przyznało, że nie zamierza spoczywać na laurach i będzie dalej wspierać Dying Light 2. Jeszcze przed premierą gry informowano o chęci jej rozwijania przez pięć lat, więc możemy w najbliższym czasie liczyć na więcej nowej zawartości. Być może usłyszymy o niej podczas rocznicowej transmisji, która odbędzie się dziś o godz. 20:00 polskiego czasu.

  1. Dying Light 2 – recenzja. Nowy polski hit!
  2. Techland – oficjalna strona
Dying Light 2

Dying Light 2

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 4 lutego 2022

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

7.5

Gracze

7.9

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

17

Zuzanna Domeradzka

Autor: Zuzanna Domeradzka

Introwertyczka od urodzenia, która grami wideo interesuje się praktycznie od zawsze. Do Gry-Online.pl dołączyła w 2022 roku, pisząc najpierw w newsroomie growym – później zaczęła pomagać przy poradnikach. Jest entuzjastką FPS-ów i RPG-ów oraz wielką fanką serii Dragon Age, Five Nights at Freddy’s i Assassin’s Creed. Lubi również oglądać filmy, najchętniej wraca do Gwiezdnych wojen i Piratów z Karaibów. Wolny czas stara się spędzać aktywnie, jeżdżąc na rowerze lub deskorolce (ewentualnie platynując kolejne części cyklu Just Dance).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-01-31
20:01

CzyCieBoli Konsul

DL2 mnie dziwi. Wieje nuda w porownaniu do jedynki.
Do tego ciagle w coopie kogos wywala, a hosta nie zmienisz bo tylko jeden gracz ma progres kampani.
Brawo natomiast za pozbycie sie memory leakow! XD Teraz na RTX tylko 17GB mi zzera XD

Komentarz: CzyCieBoli
2023-01-31
20:06

Pabloninho Pretorianin

😐

Jak to tylko 30 milionów? 11 miesięcy temu ogłaszali (jest nawet o tym w tekście), że sprzedali 20 mln dl1, a dl2 - 5 mln. Wychodzi na to że przez prawie rok sprzedali tylko 5 mln kopii, z czego cześć to dl1, czyli dl2 jeszcze 10 mln nie przekroczyła. Coś słabo. :/

Komentarz: Pabloninho
2023-01-31
20:40

ardianox Pretorianin

ardianox
😐

Pierwsza część spoko ale druga tak mi nie siadła, że po paru godzinach odpadłem xD

Komentarz: ardianox
2023-01-31
21:37

dzony85 Generał

dzony85

Dying Light 2 to jakaś pomyłka .... 1 sztos, a 2 kaszana niestety

Komentarz: dzony85
2023-02-01
07:55

Jaya Generał

Była szansa na więcej mniejszym kosztem, oby tylko uczyli się na własnych błędach.
Główny błądy to, że nie wykorzystali przynajmniej fizyki z DL1, porzucili stylistykę fabularną, design leveli zaczął przypominać bezsensowny Ghostrunner, zamiast oddawać emocje takie jak w DL1.

Komentarz: Jaya

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl