Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 stycznia 2020, 09:10

autor: Adrian Werner

Dreams osiągnęło złoty status

Zespół Media Molecule i firma Sony poinformowały, że gra Dreams została ozłocona. Tym samym możemy być pewni, że zapowiedziany na połowę lutego termin premiery zostanie dotrzymany.

Dreams ukaże się w tegoroczne Walentynki. - Dreams osiągnęło złoty status - wiadomość - 2020-01-07
Dreams ukaże się w tegoroczne Walentynki.
DREAMS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Media Molecule
  2. Wydawca: Sony Interactive Entertainment
  3. Platforma: PS4
  4. Data premiery: 14 lutego 2020 r.

Studio Media Molecule poinformowało, że gra Dreams osiągnęła tzw. złoty status. Oznacza to, że prace nad projektem zostały ukończone i do tłoczni trafiły płyty z ostateczną wersją. Nie musimy się zatem obawiać, że produkcja zaliczy opóźnienie.

Przypomnijmy, że Dreams zmierza wyłącznie na PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 14 lutego tego roku. W PlayStation Store można złożyć pre-order, w zamian za co otrzymacie motyw na PS4 zainspirowany tym tytułem.

Na Dreams czekamy już wiele lat, gdyż projekt zapowiedziany został w czerwcu 2015 roku. Tak długi czas produkcji nie jest jednak zaskoczeniem, gdyż jest to zdecydowanie najambitniejsza produkcja w dorobku studia Media Molecule.

Główną atrakcją Dreams będzie tworzenie nowych przygód i rozgrywanie tych przygotowanych przez innych fanów. Autorzy przygotowali szalenie rozbudowane narzędzia, które pozwolą na zaprojektowanie niemalże dowolnej gry.

Dreams od dłuższego czasu dostępne jest we wczesnym dostępie i gracze opracowali już szereg imponujących projektów. Odtworzyli m.in. strzelankę Star Wars Rogue Squadron, sekcję Cyberpunka 2077 stylizowaną na grę z pierwszego PlayStation oraz P.T., czyli słynne demo skasowanego horroru Silent Hills. Nie możemy się więc doczekać, aby zobaczyć, co użytkownicy będą w stanie wyprodukować z pełnym wydaniem gry.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Dreams - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej