Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 sierpnia 2017, 11:39

autor: Adrian Werner

Dragon Ball FighterZ ukaże się w lutym przyszłego roku

Firma Bandai Namco Entertainment i studio Arc System Works ogłosiły, że bijatyka Dragon Ball FighterZ trafi do sprzedaży w lutym przyszłego roku. Wypuszczono również nowy zwiastun.

DRAGON BALL FIGHTERZ W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Arc System Works
  2. Wydawca: Bandai Namco Entertainment
  3. Gatunek: bijatyka
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: luty 2018 r.

Poznaliśmy wreszcie datę premiery Dragon Ball FighterZ, czyli nowej bijatyki japońskiego studia Arc System Works. Będąca wydawcą gry firma Bandai Namco Entertainment ogłosiła, że produkcja trafi do sprzedaży w lutym przyszłego roku, równocześnie na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Z okazji trwających obecnie targów gamescom, wydawca wypuścił również nowy zwiastun gry oraz zestaw kilku screenów. Można na nich zobaczyć szereg postaci, takich jak Android #16, Android #18 oraz Goku i Vegeta w wersjach Super Saiyan Blue, których obecność w Dragon Ball FighterZ kilka dni temu potwierdził magazyn Weekly Jump.

Warto dodać, że wspomniane czasopismo ujawniło również, że w grze znajdziemy tryb fabularny, który opowie o walce Goku i przyjaciół z Androidem 16. Kampania ma zaoferować rozbudowany scenariusz, a w opowiadaniu historii pomogą liczne scenki przerywnikowe. Ponadto wśród trybów multiplayer znajdziemy drużynowe starcia sieciowe, w których zmierzą się dwie trzyosobowe grupy graczy.

Przypomnijmy, że zapowiedź Dragon Ball FighterZ była jedną z najmilszych niespodzianek tegorocznego E3. Produkcja budzi zainteresowanie głównie za sprawą twórców. Jest to bowiem pierwsza bijatyka z tej marki, nad którą pracuje studio Arc System Works, mające na koncie cenione przez fanów gatunku serie Guilty Gear oraz BlazBlue.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej