Dragon Ball FighterZ - Bandai Namco pyta fanów gry o opinie

Firma Bandai Namco, wydawca bijatyki Dragon Ball FighterZ, opublikowała ankietę na temat tej produkcji. Dokument dostępny jest w języku polskim.

Kamil Zwijacz

26 stycznia na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz komputerach osobistych ukazała się bijatyka Dragon Ball FighterZ. Produkcja została bardzo ciepło przyjęta przez media i momentalnie okazała się sporym sukcesem komercyjnym. Firma Bandai Namco postanowiła jednak jeszcze popytać graczy, co sądzą na temat najnowszej gry. W udostępnionej ankiecie poruszane są m.in. kwestie związane z ulubionymi elementami oraz tymi, które udały się najmniej. Wydawcę interesują również szczegóły związane z dodatkami, lokalizacją projektu czy też sposobu jego nabycia (pre-ordery, cyfrowa dystrybucja, wersja pudełkowa itd.) oraz czynniki przekonujące do zakupu. Co ciekawe, ankieta została opublikowana w kilku językach, w tym i polskim. Jeżeli więc graliście w Dragon Ball FighterZ i chcecie się podzielić z wydawcą kilkoma informacjami, to zachęcamy do wypełnienia formularza:

Dragon Ball FighterZ - Bandai Namco pyta fanów gry o opinie - ilustracja #1

Dragon Ball FighterZ wyprodukowało uznane studio Arc System Works, które jak mało kto zna się na bijatykach. Deweloper stanął na wysokości zadania i dostarczył kawał naprawdę porządnej produkcji, która może się spodobać nie tylko fanom mangi i anime Dragon Ball. Z wszystkimi szczegółami produkcji zapoznacie się w naszej recenzji, ale pisząc w skrócie, jest to bardzo przystępne i widowiskowe mordobicie, które jednocześnie ma sporo do zaoferowania wyjadaczom. Deweloperzy doskonale oddali klimat oryginału, m.in. dzięki niesamowitej oprawie graficznej.

Produkcję kupicie w wersji na PC-ty za około 200 zł i 235 zł w przypadku konsolowego wydania – szczegóły znajdziecie w ramce obok.

Dragon Ball FighterZ

Dragon Ball FighterZ

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 26 stycznia 2018

Informacje o Grze
6.4

GRYOnline

7.3

Gracze

9.0

Steam

8.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

7

Nowe Dead Rising będzie skromniejsze, niż planowano

Następny
Nowe Dead Rising będzie skromniejsze, niż planowano

Najlepsze reklamy z Super Bowl LII (Pepsi, Amazon, Tide)

Poprzedni
Najlepsze reklamy z Super Bowl LII (Pepsi, Amazon, Tide)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl