Divinity Original Sin 2 w tym roku na konsolach
Wydana we wrześniu 2017 roku gra RPG Divinity: Original Sin II ukaże się za kilka miesięcy na konsolach Xbox One i PlayStation 4. W rozwinięciu znajdziecie zwiastun nowego wydania, szykowanego przez Larian Studios przy wsparciu firmy Bandai Namco.
Kamil Zwijacz

- gra RPG od Larian Studios;
- dostępna od września 2017 roku na PC-tach;
- w sierpniu pojawi się na konsolach Xbox One i PlayStation 4.
Znakomite PC-towe RPG Divinity: Original Sin II z września 2017 roku ukaże się na konsolach Xbox One oraz PlayStation 4, o czym poinformowała firma Bandai Namco na widocznym poniżej zwiastunie. Produkcja pojawi się na obu urządzeniach w sierpniu. Nowa wersja zaoferuje wszystko to, co oryginalne wydanie oraz „wiele wyczekiwanych poprawek i dodatków”, aczkolwiek szczegóły mamy poznać w późniejszym czasie. Z kolei na opublikowanym materiale wideo pochwalono się jedynie cytatami z wybranych recenzji, plus wspomniano o trybie co-op (cztery osoby przez sieć lub dwie lokalnie), dynamicznym split-screenie i arenie PvP. Czekamy zatem na dalsze konkrety.
Nie jest to pierwsze głośne RPG z ostatnich lat wydane pierwotnie na PC-tach, które doczeka(ło) się konsolowego wydania. Np. 8 maja na komputerach ukaże się Pillars of Eternity II: Deadfire, a pod koniec roku trafi na PlayStation 4, Xboksa One i Switcha. Pierwsza część tej serii również pojawiła się na sprzęcie Sony i Microsoftu, podobnie zresztą, jak i Divinity: Original Sin - Enhanced Edition czy cykl The Banner Saga.
Akcja Divinity: Original Sin II rozgrywa się około tysiąca lat po wydarzeniach ukazanych w pierwszym Original Sin. Gracze trafiają do krainy Rivellon, gdzie jako osoba władająca mocą pochodzącą ze Źródła muszą powstrzymać inwazję potworów z Pustki.
Tytuł jest jedną z najlepiej ocenianych produkcji ostatnich lat. Gra oferuje mnóstwo zawartości, świetną turową walkę, kampanię, przy której spędzicie wiele godzin oraz wciągającą fabułę, na którą wpływ mają wybory dokonane podczas przygody. Divinity: Original Sin II osiągnęło duży sukces komercyjny, sprzedając się w ponad milionie egzemplarzy.

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition
Data wydania: 14 września 2017
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Divinity (marka)
- konwersje konsolowe
- Larian Studios
- gry RPG
- Bandai Namco Entertainment
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
laki2217 Generał
W sumie nie jesteśmy jedynymi co olano rodowity język. Mógłbym spróbować grać po niemiecku, ale jednak wolał bym grać w swoim ojczystym języku. Nie chciałbym czegoś nie zrozumieć. A co do nieoficjalnego spolszczenia to jestem dość sceptycznie nastawiony. Przykładem jest Crusader kings 2 (Z 2012), gdzie tworzono do niego spolszczenie po patchu z pierwszym dodatkiem. Mamy 2018 rok a zostało sporo dodatków do przetłumaczenia. A ta gra jet olbrzymia jeżeli chodzi o tekst.
Legalizex Generał
Nauczcie się po prostu angielskiego i nie będziecie mieli problemu. Pod każdą grą tylko jęki i stęki że nie ma polskiego. Żal mi was trochę dzieciaczki wychowane na jakichś ligach legend i metinach, nauczyłem się doskonale angielskiego grając w Tibię po angielsku i mając kontakt z innymi mówiącymi po angielsku graczami. Dzisiaj sobie gram w co chcę i śmieję się z takich jak wy. Mówienie 1 językiem w XXI wieku to kalectwo. Jak można nie znać języka angielskiego po kilkunastu latach w internecie wykracza poza moje rozumowanie
boy3 Legend
Fajnie że jesteś tak zajebisty według siebie, ale inni gorzej znają jezyk ang i chcą pograć w grę po PL
Legalizex Generał
To jest twój własny problem, a nie twórców gry. Polski to język jakiegoś małego europejskiego państewka, totalnie bez przyszłości. Angielski to język którym mówi cały świat. Hiszpańskim posługuje się jakieś 500mln ludzi, cała ameryka południowa. Francuski i Niemiecki to jedne z najpopularniejszych języków na świecie. I ty oczekujesz żeby każdy mały twórca gier przejmował się tobą, bo byłes zbyt głupi żeby pograc w grę po angielsku czy obejrzeć film z angielskimi napisami i stopniowo się nauczyć języka? Pomijam już że granie w wiele gier w innym języku niż angielski, na przykład w Fallouta New Vegas który po polsku brzmi żałośnie, totalnie zabija klimat.
zanonimizowany911055 Generał
Filmów w to nie mieszaj, które niekiedy mają jedyną opcję polskiego dubbingu, którego nie da się słuchać, bo jego poziom raz, że jest żenujący, a dwa, że niektóre angielskie żarty tracą sens i znaczenie przez idiotycznego tłumacza.
I nie muszą być tłumaczone gry. Japońskie gry mają tak mały procent polskiej lokalizacji i nikt się tego nie czepia, ale jak już mowa o grach ze Stanów to od razu hurrdurr schodzi się stado malkontentów i zaczyna się narzekanie jak to źle. Nintendo samo przyznało, że ma w tyłku małe kraje, w tym rynek rynek wschodnioeuropejski, a ich gry nadal sprzedają się w wielkich ilościach. Jakoś nikt nie wytyka, że nie ma Zeldy, Pokemonów, hydraulika czy innych jak Final Fantasy czy chociażby Persony po polsku. To albo narzekajcie zgodnie na wszystko albo wcale. Chcieć możecie ile chcecie, ale nie dostaniecie PL póki nie zbierze się grupa chętnych do amatorskiego czy półprofesjonalnego tłumaczenia. I to nie jest problem wydawcy czy producenta, bo oni i tak zarobią, a Wy i tak kupicie ;)