Studio Arkane i firma Bethesda poinformowały, że zakończono prace nad Dishonored 2. Opublikowano również wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry.
Studio Arkane poinformowało, że gra Dishonored 2 osiągnęła tzw. złoty status. Oznacza to, że prace nad nią dobiegły końca i do tłoczni powędrowały płyty z ostateczną wersją produkcji. Twórcy udostępnili również wymagania sprzętowe pecetowej edycji projektu.

Wersja pecetowa Dishonored 2 ma prezentować wysoki poziom wykonania. Gracze będą mogli skonfigurować prawie każdy element grafiki, w tym szerokość pola widzenia oraz poziom detali poszczególnych elementów oprawy. Dostępne ma być wsparcie dla zabawy na wielu monitorach oraz obsługa takich technologii, jak HBAO+, TXAA czy Ansel. Nie pojawią się za to jakiekolwiek limity maksymalnej liczby klatek wyświetlanych na sekundę.
Przypomnijmy, że Dishonored 2 to kontynuacja wyśmienitej gry akcji z 2012 roku. Akcja osadzona zostanie piętnaście lat po wydarzeniach z jedynki. Tym razem do wyboru będą dwie grywalne postacie - zdetronizowana cesarzowa Emily Kaldwin oraz znany z pierwszej części Corvo Attano. Każde z nich posiadać ma unikalny zestaw zdolności specjalnych. Oboje otrzymają z grubsza tę samą fabułę i mapy, ale już cele misji często będą się różniły.
Całość została opracowana tak, że po jednokrotnym ukończeniu Dishonored 2 zobaczymy co najwyżej jedną czwartą całej zawartości. Duża nieliniowość zadań ma jednak sprawić, że kilkukrotne przechodzenie kampanii nie znuży graczy.
Dishonored 2 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera nastąpi 11 listopada tego roku. Rodzimym wydawcą będzie firma Cenega i gra otrzyma pełną polską wersję językową.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
5

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.