Diablo 2: Resurrected - Blizzard dzieli się wnioskami z alfa-testów

Studio Blizzard Entertainment podzieliło się wynikami kwietniowych alfa-testów Diablo II Resurrected. Wprowadzono liczne poprawki.

Damian Gacek

Diablo 2: Resurrected - Blizzard dzieli się wnioskami z alfa-testów.
Diablo 2: Resurrected - Blizzard dzieli się wnioskami z alfa-testów.

W SKRÓCIE

  1. Zgodnie ze wskazówkami społeczności poprawiono wiele aspektów gry.
  2. Wprowadzono zmiany graficzne oraz modyfikacje, które zwiększą komfort zabawy.
  3. Prezentowana we wnioskach wizja gry nie jest ostateczna i do premiery może ulec zmianie.

Wczoraj studio Blizzard Entertainment podzieliło się wnioskami z alfa-testów Diablo II: Resurrected. Deweloper wziął sobie do serca uwagi fanów wprowadzając zmiany w warstwie wizualnej produkcji oraz modyfikacje mające wpłynąć na komfort zabawy. Zdaje się, że twórcy nie chcą, aby ich najnowszy remake podzielił los Warcraft III: Reforged.

Oprawa wizualna

Deweloperzy posłuchali rad fanów dotyczących efektów wizualnych takich czarów, jak Błyskawica, Zamieć oraz Święty Chłód. Wprowadzono zmiany mające na celu lepsze oddanie ducha pierwowzoru oraz podkreślenie niszczycielskiej siły magii.

Zgodnie z życzeniem graczy, efekty ranienia i unieruchomienia wrogów doczekały się niewielkiej zmiany kolorystycznej.

Co o tym sądzicie?

Animacje powracającej do pełni sił postaci są teraz lepiej zsynchronizowane z napełnianiem się kul zdrowia i many. Dodatkowo wzmocniono kolor wielu przedmiotów, w celu nadania im czytelności.

Teraz ma być przejrzyściej.

Usprawnienia zwiększające komfort gry

Od teraz za pomocą interfejsu można przełączać się pomiędzy trybami mapy i wyświetlania nazw przedmiotów. Podobnego udogodnienia doczekało się również porównywanie ekwipunku.

Każdy będzie grał tak, jak mu się podoba.

Ponadto deweloperzy zdecydowali, że zwiększą liczbę zakładek dla wspólnej skrytki do trzech (wcześniej była tylko jedna) oraz poprawią czytelność automatycznej mapy.

Twórcy zapowiedzieli również zmiany zwiększające przystępność produkcji. Te mają być szerzej opisane w osobnym artykule.

Pozostałe zmiany

Zgodnie z życzeniami graczy twórcy dodali możliwość wyświetlania zegara. Usunięto również dodatkowe efekty dźwiękowe w postaci chrząknięć i krzyków. Poprawiono znaczny mankament polegający na tym, że nasza postać pojawiając się na wrogim terenie mogła zostać zaatakowana jeszcze podczas ekranu ładowania. Wiąże się z tym kolejne usprawnienie, gdyż twórcy obiecują, że ogólny czas wczytywania będzie krótszy.

Jak zapowiadają deweloperzy, to tylko niektóre ze zmian, które wprowadzono. Należy jednak pamiętać, że nie są one ostateczne – twórcy podkreślają, że prace nad grą wciąż trwają.

Powyższe nowości będziemy mogli zobaczyć już w sierpniu, gdyż wtedy ruszy beta tytułu. Na początku będzie ona ograniczona do graczy, którzy złożyli zamówienia przedpremierowe, a następnie zostanie udostępniona reszcie fanów.

  1. Jestem zachwycony Diablo 2 Resurrected, ale nie wiem, dla kogo jest ta gra
  2. Diablo 2: Resurrected – oficjalna strona
Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 23 września 2021

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.9

Gracze

8.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

22

Damian Gacek

Autor: Damian Gacek

Absolwent Filologii Angielskiej oraz English in Public Communication. W swoim portfolio ma artykuł naukowy dotyczący tłumaczenia gier wideo. Z GRYOnline.pl współpracuje od 2019 roku, pisząc dla różnych działów. Obecnie zajmuje się głównie poradnikami i okazjonalnie wspiera newsroom. Autor przeglądu Małe ale Wielkie. Elektroniczną rozrywką interesuje się od dziecka. Uwielbia RPG-i oraz strategie, często nurza się również w odmętach produkcji indie. W wolnych chwilach pracuje nad książką oraz uczy się edycji filmów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-07-14
13:40

blood Legend

blood

Niech rozłączą obliczanie cast rate na podstawie ilości FPS, przy czym engine w oryginale chodzi w 25 FPS. Procenty cast rate nie mają sensu, skoro żeby coś się zminiło to trzeba skakać dużymi programi. https://diablo.fandom.com/wiki/Faster_Cast_Rate#Faster_Cast_Rate_breakpoints

Komentarz: blood
2021-07-14
15:15

zanonimizowany637308 Konsul

Niech będzie możliwość nakładania na siebie przeróżnych butelek zycia/many/itd aby były w ekwipunku widoczny jako jedna buteleczka np: życia z numerem na niej np: maks 100, ile tych butelek w sumie jest, bo zarzadzanie nimi na konsoli doprowadzi do szału.

Komentarz: zanonimizowany637308
2021-07-14
17:05

Xsardass Generał

Xsardass

Dodali większą skrzynie. Nic więcej do szczęścia mi nie brakuje. Dziękuję i dajcie mi to już!

Komentarz: Xsardass
2021-07-14
18:11

Domin922 Generał

Domin922

Oby nie :P

Komentarz: Domin922
2021-07-15
08:47

trejangry Pretorianin

Oj, chyba remaster się uda! Jestem pozytywnie nakręcony, to co do tej pory widziałem naprawdę wygląda dobrze. Nie wiem co jest w tym tytule ale nawet w 2021 odpalam stare D2 i dobrze to wygląda i gra się fajnie a przecież wg. dzisiejszych standardów to drewniana mechanika, pikseloza. No ale wciąż wracałem i od czasu do czasu ponownie instalowałem gierkę więc coś w niej musi być. A już we wrześniu ukochany klasyk w nowej odsłonie - wow!

Komentarz: trejangry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl