Deus Ex: Rozłam Ludzkości zalicza półroczne opóźnienie
Studio Eidos Montreal poinformowało, że gra Deus Ex: Rozłam Ludzkości nie ukaże się w lutym 2016 roku. Deweloperzy postanowili przełożyć premierę na sierpień, by bardziej dopracować wyczekiwaną produkcję.
Kamil Zwijacz

David Anfossi, szef studia Eidos Montreal, poinformował na oficjalnej stronie gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości (Deus Ex: Mankind Divided), że produkcja zaliczy spore opóźnienie. Pierwotnie miała się ona ukazać na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach PC w lutym 2016 roku, jednak premierę przesunięto na 23 sierpnia 2016 roku. Powody tak dużej obsuwy nie są zbytnio zaskakujące – twórcy chcą nie tylko spełnić wysokie wymagania fanów, ale także je przekroczyć. Na to wszystko potrzeba jednak czasu, a dokładniej pisząc, 6 dodatkowych miesięcy.
„Ta gra to dużą część naszego życia i nie chcemy iść na żadne kompromisy w sprawie jej jakości (…) Praca nad Deus Ex: Mankind Divided to duża odpowiedzialność, ale też wielki przywilej. Jesteśmy zdeterminowani, by dostarczyć najlepszą grę, jaką tylko możemy” – stwierdził Anfossi.
Z jednej strony wielka szkoda, gdyż tytuł zapowiada się bardzo dobrze i z chęcią niejeden z nas położyłby na nim dłonie nawet dziś. Z drugiej, jest to z pewnością lepsze rozwiązanie niż wypuszczanie niedopracowanej gry. Tak czy siak, innego wyjścia nie ma i trzeba czekać.
- Kolejna część popularnej serii cyberpunkowych gier RPG akcji
- Produkcja tworzona jest przez studio Eidos Montreal
- Ukaże się 23 sierpnia 2016 roku na konsolach PlayStation 4, Xbox One i PC-tach
Deus Ex: Rozłam Ludzkości będzie kolejną odsłoną popularnej serii cyberpunkowych gier RPG akcji i bezpośrednią kontynuacją Buntu Ludzkości z 2011 roku. Akcja produkcji rozgrywać ma się dwa lata po wydarzeniach ukazanych w poprzedniej odsłonie, a głównym bohaterem ponownie zostanie pracujący dla Interpolu Adam Jensen. Podczas rozgrywki mamy odwiedzić różne zakątki globu, a naszym głównym zadaniem będzie walka z terroryzmem.
Gameplay ma spore szanse przypaść do gustu miłośnikom wcześniejszej części, gdyż opierać będzie się na podobnych patentach, przy czym zostanie oczywiście ulepszony, m.in. o nowe modyfikacje ciała i większą swobodę działania.
- Oficjalna strona gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości
- Widzieliśmy Deus Ex: Mankind Divided – nadchodzi cyberpunkowy RPG o jakim marzyliśmy
Więcej:Square Enix ogłosiło powrót uwielbianej serii spin-offów Final Fantasy. Zobaczcie pierwszy zwiastun

Deus Ex: Rozłam Ludzkości
Deus Ex: Mankind Divided
Data wydania: 23 sierpnia 2016
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Eidos Montreal
- action RPG
- Square Enix
- daty premier / opóźnienia (gry)
- cyberpunk
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
Adrian 108 Generał

Jak zwykle, czyli wychodzi na to, że wyjdzie dokładnie 5 lat od poprzedniej części. Przynajmniej w tym czasie pogram jeszcze w jedynkę i w końcu ją ukończę.
2015 spokojnie może konkurować z 2014 w obsuwach. Czemu kiedyś nie było tylu opóźnień? Teraz specjalnie podają terminy w które sami nie wierzą bo i tak przesunięcie premiery to coś normalnego?
zanonimizowany146624 Legend
Jak ja widzę ten powód, że dopracować, to rzygać mi się chce. Dla mnie każdy inny powód był by ok, np, kaprys twórców. Ci nie zdają sobie sprawy, że większość woli grę w obecnej sytuacji, ale gotowej na czas ? W końcu i tak gra dostanie patcha poprawiającego jak Batman więc co za różnica ? Każda gra ma i tak patcha, więc po co te obsuwy ? Ja chcę grę na czas i g... mnie obchodzi, w jakim wtedy będzie stanie. Po prostu obniżcie koszta. I tak więcej na tym zarobicie. Tak trudno sprzedając napisać: uwaga "produkt beta" ? Nie dość, że każdy będzie się spodziewał błędów, to jeszcze twórcy więcej zarobią, bo sprzedadzą grę dwukrotnie. Ale nie k...a (sory, musiałem): lepiej sobie wymyślić tak błachy powód, jak: dopracowanie produktu. I czemu akurat sierpień ? Skąd wiedzą, że nie dopracują do 12 czerwca ? Skąd w ogóle biorą się terminy ? Dlaczego twórca wie, że zrobi grę do 12 czerwca a nie 13 sierpnia ? Skąd takie coś wiadomo rok przed premierą ? W zasadzie po ch.. w ogóle podaje się daty premier, skoro dzisiaj nigdy nie są owe daty dotrzymywane ? Dlatego jak czytam u niektórych, że lepiej niech dopracują, to aż mnie ciśnie. Spotkaliście się z przesuniętą grą , którą nagle dopracowali ? Przykład: Wiesiek 3 - od patcha 1.07 nie gram, ale do 1.06 crashowało ciągle na pulp[it na kartach z więcej niż 2 GB vram z wyjątkiem GTX'a 970. GTA 4 - chyba za piątym patchem dopiero nie crashowało, a 3D nadal jest niedopracowane, pomimo, że można wybrać w detalach, tylko co z tego, skoro na samym początku tak mruga obraz, że oczy bolą. Do tego dopiero od niedawna chodzi to w miarę płynnie z 3D, ale co z tego, skoro i tka to 3D się psuje. Ale to było jeszcze do zniesienia, tym bardziej, że mało kto poza mną grał w to w 3D chociażby z powodu braku stosownego peceta i wyświetlacza, za to wymagania wtedy rosły x10 i były większe niż do 4K. Najgorsze jednak były te crashe na pulpit. Dlatego przestałem grać w obie gry. Dalej: batman, słynny Batman - grę przenosili 10 razy i nawet wycofali ze sprzedaży i co i m to dało ? Nic nie zmienili. Jak by wydali przed czerwcem może by tego nie było, a tak do mamy grę tak na prawdę od 2 tygodni i nic to nie zmieniło :P Dalej - sracz dogs - to samo, 5 przeniesień premier i pełno bugów w postaci niedziałających skryptów, cczy błędnego cieniowania. Mogę tak wymieniać i wymieniać. Zatem jak jeszcze raz zobaczę, że lepiej niech dopracują produkt to j...ę :/
@XearoTHC, elathir itd - właśnie o takich kwiatkach jak wy mówiłem. Z takim podejściem zmień branżę z gier na ... wpiszsłowo.rmfmaxxx.pl Przeczytaj 500 razy, co napisałem i wyciągnij wnioski ;)
xao Pretorianin

obok xcom2 i Homeworld: Shipbreakers ten Deus Ex to dla mnie gry z polki 'must play'. Licze na wielogodzinne uzaleznienie:)
elathir Legend

Z takim podejściem? Bo wolę dopracowany produkt później od crapa na czas?
W3 się spóźniło i dostałem jedną z najlepszych gier w jakie grałem.
F4 wyszedł na czas i dostałem jedno z największych rozczarowań w jakie grałem.
Na tynku jest tyle tytułów do ogrania, że czekanie dłużej na jeden konkretny to nie koniec świata. Mówiąc szczerze, ilość czasu jaki potrzebowałbym na ogranie choćby tytułów w które koniecznie zagrać chcę, znacząco przekracza ilość czasu jaka mogę na to poświęcić. W rezultacie nie mam czasu na średniaki. Nie jestem już w podstawówce, że mogę grać ile wlezie, mam inne rzeczy do roboty, bo gry są dla mnie tylko jedną z wielu metod spędzania wolnego czasu, i w cale nie są na pierwszym miejscu a gdzieś tak na 5.
W efekcie tego wychodzący gry średnie mnie nie interesują, temu bawi mnie jak ludzie zarzucają mi, że nie powinienem oceniać gry po przegraniu w nią 4-6 godzin. Ale jeżeli tytuł w tyle mnie nie zainteresuje, to po prostu nie chcę ryzykować zmarnowania kolejnych nastu godzin. Ale wracając do tematu, z tego powodu nie interesują mnie wychodzące średniaki, bo i tak w nie nie zagram. W rezultacie wolę by gra wyszła później a była to gra, w którą gra sprawi mi dużo przyjemności, niż gdyby na czas miał wyjść kolejny średniak. I nie idzie mi tutaj tyle o dopracowanie techniczne co merytoryczne, o to by produkt był kompletny.
A co do twoich problemów z wieśkiem, i GTA, wygląda to na walnięte sterowniki. Ja grałem w wieśka od dnia premiery, po odpaleniu zaliczyłem dwa crashe na low dość szybko, zrobiłem update sterów i przez ponad setkę godzin nie miałem ani jednego z ustawieniami na medium na zwykłym gtx 860m, a gra chodziła przyzwoicie (~40 klatek)