Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 grudnia 2009, 12:35

autor: Piotr Doroń

Debiut odmienionego The Scourge Project jeszcze w tym miesiącu

Hiszpański, niezależny deweloper Tragnarion Studios ujawnił nowe informacje na temat swojej najnowszej gry –The Scourge Project, działającej na bazie Unreal Engine 3 oraz powstającej na PC oraz Xboksa 360. Wynika z nich, że zapowiedziana jeszcze w 2007 roku produkcja przeszła dosyć istotną metamorfozę.

Hiszpański, niezależny deweloper Tragnarion Studios ujawnił nowe informacje na temat swojej najnowszej gry – The Scourge Project, działającej na bazie Unreal Engine 3 oraz powstającej na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Wynika z nich, że zapowiedziana jeszcze w 2007 roku produkcja przeszła dosyć istotną metamorfozę – z gry akcji FPP przeobraziła się w strzelankę z widokiem z trzeciej osoby.

W The Scourge Project powstaje przede wszystkim z myślą o zmaganiach w trybie kooperacji. Historia przedstawiona w grze została bowiem tak nakreślona, by najwięcej emocji zapewniało jednoczesne uczestnictwo w rozgrywce czterech graczy. Wcielą się oni w poszczególnych członków Echo Squad – drużyny najemników, która została wynajęta przez organizację Tarn Initiative i wyrusza na akcję wymierzoną w korporację Nogari.

Debiut odmienionego The Scourge Project jeszcze w tym miesiącu - ilustracja #1

Ich zadaniem będzie uratowanie Dr Raisbecka, podwójnego agenta działającego na zlecenie Tarn Initiative, oraz zdobycie fragmentu meteorytu służącego do produkcji Ambrozji (surowca zapewniającego dostęp do niekończących się pokładów energii). Sytuacja już na samym początku wymknie się spod kontroli – najemnicy zostaną zaatakowani przez nieznane formy życia oraz żołnierzy zarażonych tajemniczym wirusem.

The Scourge Project w wersji na PC zostanie wydane jeszcze w tym miesiącu. Produkcję będzie można nabyć za pośrednictwem serwisu dystrybucji cyfrowej Steam. Edycje na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 zostaną z kolei udostępnione w ramach Xbox Live i PlayStation Network w marcu 2010 roku. Gra trafi do sprzedaży w formie zestawu, składającego się z dwóch epizodów mających zapewniać około pięciu godzin rozgrywki. Główny wątek zostanie podzielony na cztery poziomy.

Debiut odmienionego The Scourge Project jeszcze w tym miesiącu - ilustracja #2

W dziele Tragnarion Studios otrzymamy szansę wyboru postaci z grupy czterech dostępnych bohaterów dysponujących odmiennymi umiejętnościami i arsenałem, weźmiemy udział w efektownych walkach z bossami, a nawet rozwiążemy kilka zagadek środowiskowych. Do naszej dyspozycji oddany zostanie także klasyczny multiplayer. W trybach Deathmatch, Team Deathmatch, Capture The Flag oraz Frontiers rywalizować będzie mogło maksymalnie szesnastu graczy jednocześnie.

Więcej informacji na temat hiszpańskiej gry dostarczy Wam jej oficjalna strona internetowa. Znajdziecie tam szczegóły na temat fabuły, a także zestaw zrzutów ekranowych.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej